АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фалшивите отзиви за он-лайн търговците



Потребителите обикновено имат доверие в онлайн рецензиите. По данни на Потребителския интернационал 90% от американските и 78% от европейските купувачи се влияят от отзивите на други потребители.
Онлайн търговците на дребно могат и често купуват фалшиви отзиви, за да насърчават на потребителите да купуват стоки и услуги. Според проучване от 2013 година 16% от рецензиите за ресторанти на платформата за споделяне на отзиви Yelp са фалшиви.
Агенциите за защита на потребителите по целия свят предприемат най-различни действия срещу подвеждащи отзиви, като например публикуване на фалшиви онлайн ревюта от служители на фирмата. В друг актуален случай в Австралия компания за недвижими имоти е обвинена за това, че блокира отрицателните отзиви за нея.
Съветът на Активни потребители:
Следващия път, когато четете отзивите за някой продукт или услуга в онлайн магазин, имайте едно наум и най-добре игнорирайте силно хвалебствените коментари.
Tweet |
|