АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фейсбук увеличава мобилната си реклама



Компанията „Фейсбук“ е отчела ръст на печалбите за тримесечието април-юли 2016 г. от 59,2% заради това, че е привлякла нови рекламодатели, а също така заради това, че старите са склонни да изразходват повече средства за това, предаде Reuters.
Нетният приход на акционерите на „Фейсбук“ се е увеличил до 2,05 милиарда долара или с 71 цента за акция. Общата печалба е достигнала до 6,44 милиарда долара от 4,04 за първото тримесечие на годината.
Компанията , която получава 84% от печалбите си, свързани с реклама, от мобилната си апликация, предвижда нови възможности за увеличаване на мобилната реклама.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg