EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фермерските пазари - 62% ръст на родни производители

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фермерските пазари - 62% ръст на родни производители

mail17:10 | 06.12.2022прегледи 497 коментарикоментари 0


Тази година фермерски пазари на Lidl са подкрепили 62% повече родни производители в сравнение с 2021 г.  За 14-те си издания през 2022 г. пазарите са дали възможност на 120 фермера от 58 населени места да представят своята продукция, а на десетки хиляди посетители да опитат голямо разнообразие от традиционни и интересни вкусове. За сравнение през 2021 г. взелите участие фермери са били 74 от 27 населени места.

Посетителите също са се увеличили двойно - през 2022 г. средно 2915 души са присъствали на един пазар в сравнение с 2021 г., когато са били 1430.

„Организираме фермерските пазари в подкрепа на малките местни производители и затова те са изцяло за сметка на Lidl. От 2020 г. до момента сме провели 35 пазара, в които са се включили над 120 регионални производители. Така даваме възможност тяхната продукция, създадена с много труд и любов, да достигне до повече хора. Радваме се, че резултатите показват с всяка година по-голям интерес, както от страна на производителите, така и от страна на клиентите, затова ще продължим с изданията и през следващата година. Това показва отношението на Лидл България за подкрепа на българските производители, както в обичайния формат за разширяване на асортимента ни чрез качествени продукти с необходимите сертификати и в нужните обеми, така и в подхода за подкрепа на малките регионални производители с техните уникални продукти“, каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

През настоящата година се проведоха общо четиринадесет пазара - 10 в София и 4 в морските курорти – „Св. Св. Константин и Елена“, Несебър, Созопол и Царево. По време на събитията през тези 14 уикенда клиентите имаха възможност да намерят широка палитра от качествени продукти и да преоткрият автентичния вкус на българската продукция. Те избираха сред многообразие от млечни, месни и хлебни изделия, биосертифицирани плодове и зеленчуци, разядки, мед, билкови тинктури, вино, сладка и зимнина и др.

В изданията на пазарите участваха също занаятчии и пчелари, които споделяха с клиентите интересни факти за своята професия. Основните посетители на пазарите са семейства с деца, за които беше изключително ценно да научат как се плете с ракита, как изглежда току-що извадената от кошера медна пита и каква е тайната на красивия занаят – дърворезбарството. Предаването на традициите на младите поколения и опазването им е и сред основните цели на веригата, като компанията се стреми да помага на хората в различните региони от страната да водят по-качествен и пълноценен начин на живот.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044