АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирмени новини: Lego & Coca-Cola
Lego и Warner Brothers пускат на пазара нова високобюджетна игра Lego Dimensions, чиято цел е да засили позицията на компанията за детски играчки на пазара на цифрови видеоигри, пише Financial Times (FT). Cъс старта на тази игра Lego навлиза в нов сегмент - на така наречените toys-to-life, за които е характерно използването на познатите играчки в комбинация с компютърни технологии.
Lego ще продава колекционерски мини фигурки на герои от видеоигрите, които ще могат да бъдат "съживявани" чрез специална сензорна система, създадена в киностудиото Warner Brothers. Началният пакет ще струва 100 долара. За тези пари играчите ще получат играта за PlayStation, Xbox или Wii, почти 300 Lego парчета за създаване на пулт за управление и три фигурки на персонажи. Допълнителните комплекти с други герои ще струват по 15-30 долара, като с тяхна помощ ще може да се премине на следващото ниво на играта.
За година американският пазар на детски играчки в сегмента toys-to-life е нараснал с 6% до 710 милиона долара, съобщава изданието като цитира анализатора на NPD Лиам Калахан. Според него, въпреки високите цени и конкуренция, играта Lego Dimensions ще бъде успешна, благодарение на разпознаваемата марка на компанията, както и на огромния брой добре познати имена и герои, участващи в играта, като Батман и Гандалф от "Властелина на пръстените".
Преди години Lego решава да се концентрира върху производството на обичайните конструктори, когато през 2004 г. се сблъсква с финансови проблеми. Тогава с цел да изведе компанията от кризата, новият главен изпълнителен директор Йорген Виг Кнудсторп решава да продаде отдела за разработване на видеоигри.
Независимо че с появата на смартфоните и таблетите позициите на производителите на играчки сред децата намаляват, приходите от продажби на Lego за първата половина на тази година определят компанията като най-големия производител на играчки в света, преди всичко благодарение на класическите конструктори.
Tweet |
|