EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Фирмени новини: Фантастико, Каменица & Bosch

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирмени новини: Фантастико, Каменица & Bosch

mail11:39 | 18.12.2015прегледи 2029 коментарикоментари 0


На 17 декември 2015 г. верига магазини „Фантастико“ откри нов супермаркет в гр. София, ж.к. .„Овча купел 1“. Търговският обект се намира на ул.«Любляна» №42А и ще обслужва кварталите Овча Купел, Княжево, Славия и Горна Баня.

Супермаркетът се разпростира на площ от 4930 кв.м. Разполага с подземен паркинг за своите клиенти (с над 50 паркоместа).Работното му време е от 7,30 ч до 24,00ч без почивен ден. Сериозен акцент в този магазин е поставен върху кулинарния щанд с топла витрина, зона за прясно изпечен хляб, закуски и сандвичи. Общата инвестиция в проекта надхвърля 15 млн. лв. Новият супермаркет е 38-мият търговски обект на „Фантастико“. Чрез него веригата разкрива над 115 нови работни места. В рамките на магазина ще има още офиси за сключване на застраховки, за плащане на битови сметки и пункт за химическо чистене.

Парцел от близо 31 дка в широкия център на Пловдив излиза на пазара след преместването на производството на „Каменица“ АД в Хасково. Имотът е част от общо 34 дка земя към бившата фабрика за бира, която ще бъде разчистена от старите промишлени сгради през следващите месеци.

На част от площта - 3.5 дка, „Каменица“ АД ще построи през 2016 г. модерен комплекс, включващ микропивоварна за крафт (занаятчийска) бира, музей за 135-годишната история на пловдивската пивоварна, бирария, зона за отдих и отворена амфитеатрална сцена за културни и социални събития. За останалата част от парцела от около 31 дка се търси инвеститор с визия за развитието й.

Ексклузивен консултант по сделката е Forton, стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България и Македония. Търси се просто купувач на терена, а инвеститор с доказана репутация, който да поеме ангажимент за нейното пълноценно развитие по начин, който да бъде най-благоприятен за пловдивчани и същевременно да бъде неразривно свързан с духа, историята и бъдещето на тази част на града.

Ако доскоро търсенето на парцели бе основно с цел реализацията на единични проекти – жилищни, офисни или индустриални сгради, напоследък все повече инвеститори се ориентират към комплексите със смесено предназначение заради синергията между различните видове площи.

Към имота вече има интерес както от местни предприемачи, така и от международни инвеститори. За момента Forton/Cushman & Wakefield води директни преговори с потенциални купувачи, но през пролетта е възможно да бъде организиран и търг за продажбата на парцела. Прогнозата е, че сделката за имота на „Каменица“ АД ще е сред знаковите през 2016 г.

Хиляди регистрирани посещения на 4G WiFi зоните с общ генериран трафик от 500 GB – това сочат резултатите от стартиралата през октомври съвместна инициатива на eMAG и мобилния телекомуникационен оператор Макс. В рамките на кампанията, която продължава до 20 декември, двете компании осигуряват свободен супер бърз интернет достъп на 26 ключови локации в София. След пускането на мобилното си приложение продажбите на еMAG от мобилни устройства за тримесечието се увеличават от 15% (от общо поръчаните продукти в периода юни-август 2015 г.) на 20% (от общо поръчаните продукти в периода септември-ноември 2015 г.)

Конкурсът за най-добър инсталатор на България, който Бош Термотехника проведе от 23 септември до 10 декември тази година, приключи с връчването на голямата награда – сервизен автомобил Dacia Sandero. Победител е Наско Гетов от Световни Нови Технологии ЕООД, София. На второ място бе класиран Илиян Минчев от Терм ООД, Русе, който получи новия газов котел Bosch Condens 2500W, а на трето – Дамян Цветков от Тератерм ООД, Плевен, с награда комплект професионални инструменти Bosch, акумулаторен перфоратор Bosch GBH 18 V-Li Compact и прахосмукачка Bosch GAS 15.

Съревнованието беше предизвикателство за най-добрите български инсталатори на отоплителна техника. Финалът, до който достигнаха 12 фирми след проведен теоретичен тест, се проведе в ДП „Българо – германски център за професионално обучение“ (БГЦПО), клон Стара Загора, където се намира базата за обучения на Бош Термотехника. Практическото състезание включваше три задачи: пуск на кондензен газов котел с термоуправление, пуск на соларна инсталация за топла вода и писмен тест. При първите две задачи решаващи бяха находчивото и компетентно извършване на технически дейности по пуск и настройка на инсталациите при зададени казуси (реални клиентски ситуации), а в третата задача се изискваха конкретни практически познания. Състезанието премина много оспорвано и при максимални усърдие и дисциплина. 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg