EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Accor, Бургаско, А1,JYSK

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Accor, Бургаско, А1,JYSK

mail18:52 | 15.07.2022прегледи 1093 коментарикоментари 0


Accor, водещата  група за хотелиерство, откри официално първия си смарт хотел на Балканите – The Emporium Plovdiv - MGallery. Бутиковият  хотел, разположен в сърцето на Пловдив, предлага „умни“ стаи с иновативни функции. Стаите дават възможност на гостите да създадат индивидуални сценарии спрямо настроението си: в техни ръце е контролът над светлината, безконтактното управление на завесите, контролът над аудио-визуалните функции, както и на цялостната атмосфера. 5-звездният хотел разполага с 61 индивидуално проектирани стаи и 12 апартамента.


Бургаско е най-бързо развиващият се бранд в България в категория бира по пазарен дял в обем за 2021 г. спрямо 2020 г. според NielsenIQ RMS. Данните са за 12-месечния период, приключващ на 31.12.2021 г., и обхващат ритейл пазара на бира в България (вкл. и петрол канала). Статистиката показва устойчивото развитие и растеж на бранда, който компанията регистрира в последните години.

От създаването си през 1971 г. до момента Бургаско бележи сериозно развитие по пътя си от един от най-разпознаваемите регионални брандове към предпочитана марка бира в национален мащаб. Лидерските позиции, които заема, са свързани с ключовите послания, които компанията стратегически развива. Бургаско носи морския дух на родния си град и говори на аудиторията 25-39 г., която в забързаното ежедневие има нужда да избяга на спокойно и безгрижно място. Задълбоченото проучване на профила на потребителите на бранда показва, че те търсят повече освежаващи моменти, релакс, свобода и баланс в ежедневието си. Преживяването, което носи Бургаско, казвайки „Отпусни се, морето е тук“, дава именно тези усещания и е в основата за успеха на бранда.


Полети до 8 дестинации тръгват от летищата в Пловдив, Варна и Бургас в края на август. Това обяви за TravelNews Мартина Найденова, маркетинг мениджър на туроператора „Абакс“, който организира чартърите с българската авиокомпания European Air Charter. Те ще се изпълняват за първи път от трите летища до Анталия, Бодрум, Мармарис, Кушадасъ и Кападокия в Турция. Другите 3 дестинации са Хургада, Шарм ел Шейх и Кайро в Египет. Полетите тръгват на 29 август от Бургас, на 31 август от Пловдив и на 3 септември от Варна и ще продължат до края на октомври.


През второто тримесечие мобилният оператор "А1 България" отчита ръст на всички основни показатели, като приходите от мобилни и фиксирани услуги се увеличават с 12,5 на сто до 121,5 млн. евро спрямо същия период на 2021 г., а общите приходи растат с 4,3 на сто и достигат 151,3 млн. евро, съобщава компанията.

Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) възлиза на 63,3 млн. евро, регистрирайки ръст от 14,2 на сто на годишна база.

Увеличението на приходите от услуги се дължи на продължаващата позитивна тенденция в мобилния и фиксирания сегмент и ICT бизнес услугите, където се наблюдава увеличено търсене на IT и IoT услуги и решения за киберсигурност. A1 вече е сред водещите системни интегратори в страната и през месец май обяви придобиването на една от най-големите български ИТ компании - "СТЕМО".

Приходите от фиксирани услуги регистрират ръст от 16,8 на сто и достигат 42,1 млн. Общият брой фиксирани услуги се е увеличил с 4,4 на сто, а най-много растат тв услугите с 6,1 на сто. Основните причини за това са налагането на безкабелна интерактивна телевизия Xplore TV, която не се нуждае от монтаж и работи като приложение на смарт телевизорите, ексклузивното спортно съдържание на каналите на MAX Sport и високоскоростният домашен интернет, посочват от компанията. 


Датската верига  JYSK завърши изграждането на модерна фотоволтаична централа в Дистрибуционен Център Божурище. Соларният парк е инсталиран на покрива на JYSK ДЦБ, а мощността му е 350 kWp, изцяло за собствено потребление.

Очаква се фотоволтаичната инсталация да произвежда 370 MWh годишно, което ще покрива 15% от годишните нужди на електроенергия на логистичния център. Така ще спестява 580 тона въглеродни емисии годишно.

„Несъмнено, в действителността, в която живеем днес, всеки бизнес трябва да е отговорен към климатичните промени и да предприема необходимите мерки за намаляването на въглердония си отпечатък. Една от основните ни цели в тази посока е до 2030 г. компанията да успее да намали въглеродните емисии с 50%. В тази връзка планираме инсталирането на още 200 kWp през 2023 г.“, сподели Венцислав Чавдаров, логистичен директор Балкани, JYSK ДЦБ.

Изграждането на фотоволтаичната централа е част от амбициозната цел на компанията до 2050 г. да постигне 100% климатична неутралност. Инвестициите на компанията в тази посока са и във възобновяеми енергийни източници, енергийна ефективност и зелена електроенергия.

През последните няколко години почти всички търговски обекти на веригата, дистрибуционни центрове и всички офис обекти преминаха към по-ефективно LED осветление, а от 2022 г. насам електроенергията, директно използвана от JYSK, идва от възобновяеми източници.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg