АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Air France, FlixMobility
FlixMobility предложи възможност за пътуване на над 62 милиона пътници по целия свят през 2019 г., 37% годишен ръст, подобен на 40% увеличение, което компанията отчете миналата година за 2018 г. Българският поток от пътници също нарасна, бройката на пътуващи с автобуси, заминаващи или пристигащи до българските автогари, нарасна с 63% през последната година.
„Само за седем години успяхме да станем най-големият доставчик на автобуси в света, с повече от 400 000 ежедневни връзки до хиляди дестинации”, заяви Андре Шваммлен, основател и изпълнителен директор на FlixMobility. „Толкова съм горд, че успяхме да предложим достъпна и технологична мобилност на милиони хора - по устойчив начин - знаейки, че в повечето страни автобусът на дълги разстояния е най-благоприятният за климата начин пътуване. Чувстваме се невероятно добре да сме на чело на развитие, което носи полза както за хората, така и за планетата.”
2019 растеж в България
В България FlixBus увеличи потока от пътниците си с 63% благодарение на разширяването на мрежата. Освен в София FlixBus спира и в други градове в страната като Велико Търново и Разград, а през 2019 г. глобалният доставчик на мобилност добави в мрежата си и втория по големина град - Пловдив. Скоро след това FlixBus обяви, че удвоява броя на държавите, достъпни за зелените автобуси от България, като добави нови връзки с хърватски, словенски и немски градове като Загреб, Любляна и Мюнхен.
Компанията не само увеличи броя на пътуванията, но и броя на партньори, обслужващи местните пътници. В основата на бизнес модела на FlixBus е сътрудничество с местни МСП. През 2019 г. българската компания Детелина Дрита ЕООД започна да работи съвместно с FlixBus.
Технологичните иновации също продължиха, след добавяне на функции като безхартийна регистрация, резервации от мобилното приложение, проследяване на автобусите в реално време и интеграция на маршрутите в Google Maps, като през 2019 г. FlixBus беше сред първите компании, които започнаха да предлагат опция за плащане на Apple Pay на своите местни потребители.
120 млн. евро е вложила авиокомпания Air France в мащабното обновяване на кабините на своите самолети Boeing 777-300. Превозвачът показа за първи път новата модерна визия на машините, обслужващи предимно дестинации в Карибите и Индийския океан. Всички 472 места на борда (14 в бизнес класа, 28 в Premium Economy и 430 в Economy) са с изцяло нов дизайн, на който първи се насладиха всички пътници на полета до Поент-а-Питр на 15 януари и до Фор дьо Франс на 16 януари. До края на годината авиолинията ще инсталира новите кабини на борда на всичките си десет Boeing 777-300 с маршрути до Мавриций, Хавана, Канкун, Санто Доминго, Пунта Кана и др.
Бижуто в бизнес класа е седалката с пяна, която се превръща в истинско легло с дължина почти 2 м с възможност за избор на „релакс“ позиция. Пътуването може да бъде споделено или да премине в пълно уединение с подвижна преграда и светещ знак „не безпокойте“. Копринена завивка, звукоизолиращи слушалки, електрически контакт, два USB порта, 18,5-инчов екран и индивидуално регулируема светлина за четене са сред екстрите на разположение на клиентите.
В Premium Economy също е потърсен комфорта с широка почти половин метър седалка с пяна, облегалка с наклон до 130о, повече място за краката и по-широки подлакътници, като са налични и почти същите технологични приспособления от бизнес класа. Седалката в икономична класа е с оптимален комфорт – широчина 43 см. и възможен наклон до почти 120о. Там разчитаме на индивидуален екран, слушалки, USB порт, по-голяма масичка за хранене, одеяло и 5 възглавнички. На борда има и интернет, който е достъпен през три опции – един безплатен план и два платени.
Някои от полетите с реновирани самолети са от международното летище Орли, което от 16 януари е с нов бизнес салон на Air France на терминал 3. Луксозното място предлага зона за релакс, душ, винен бар, бар с шампанско, бюфет с топли и студени храни, киоск със закуски, споделени пространства за работа.
Tweet |
|