EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Billa, Nestle

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Billa, Nestle

mail13:08 | 29.01.2021прегледи 672 коментарикоментари 0


За поредна година BILLA България и Столична община реализират успешно партньорство за намаляване на хранителните отпадъци. Резултатите сочат, че през изминалата 2020 г. търговската верига е успяла да намали количеството генерирани биоразградими отпадъци с 23,3% (340,3 тона), сравнено с 2019 г. През предходната година компанията предприема мерки за оптимизиране на поръчките и доставките в секции сух асортимент и млечни продукти, с фокус върху намаляване на бракуваната стока в магазините.

BILLA е първата голяма търговска верига, стартирала работа със столичното предприятие за третиране на отпадъци, инсталация „Хан Богров“. В няколко дни от седмицата, биоразградимите отпадъци от всички магазини на веригата, разположени в град София, се транспортират до инсталацията, където се третират биологично, като при процеса се генерира биогаз, използван в последствие за производство на зелена електроенергия. Служителите в магазините от веригата са преминали през специален инструктаж как да отделят биоразградимите отпадъци.

 

 „Управлението на отпадъци е област, в която влагаме сериозни усилия от много години. Считаме постигнатите резултати за голям успех. Като търговци, всекидневно трябва да предлагаме на клиентите си свежест и качество, но не по-малко отговорни са и действията в посока намаляване на негодните за консумация хранителни стоки. Регулярно се стараем да провеждаме обучения за прецизна организация на процесите по поръчки и доставки, както и за грижливо отношение към продуктите в магазините ни,“ сподели Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България.

Инсталацията за оползотворяване на зелени и биоразградими отпадъци Хан Богров влиза в експлоатация през 2014 г., като част от Столичното предприятие за третиране на отпадъци. Оттогава датира съвместната работа с търговската верига. В началото на 2015 година BILLA разширява сътрудничеството си с тях, като обхваща всички магазини от веригата на територията на град София.


Нестле обяви, че тяхната популярна марка Smarties вече използва рециклирана хартия за опаковките на своите шоколадови изделия по целия свят. Това представлява 90% от гамата на Smarties, като останалите 10% са преминали към рециклируема хартия още преди това. Smarties е първата международна марка шоколадови изделия, която е преминала към рециклируеми хартиени опаковки, премахвайки приблизително 250 милиона пластмасови опаковки продавани всяка година.

Нестле започна да предлага шоколад Smarties, опакован в рециклируема хартия във Великобритания миналата година.

Александър ван Майлот, международният ръководител на сладкарските изделия в Нестле сподели: „Преминаването на опаковките на Smarties към рециклируема хартия е една от нашите ключови инициативи за устойчиви опаковки в категорията на шоколадови изделия. Това е поредната стъпка към реализирането на амбицията на Нестле да направи опаковките си изцяло рециклируеми или за многократна употреба до 2025 г. и да намали използването на необработени пластмаси с една трета за същия период."

Новата рециклируема опаковка на Smarties е направена от хартия  с покритие, хартиени етикети или картон и е произведена чрез устойчиви методи. С цел да се повиши осведомеността на потребителите на опаковките на  Smarties  има и информация за това как правилно да се изхвърли самата тя след употреба.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044