АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: dm България, групата GEFCO
dm България открива своя 60-и магазин в България и той ще бъде в София на ул. „Сан Стефано” 22, съобщава компанията. Проучване на фирмата, публикувано във връзка с откриването на филиала, показа, че българите харчат във веригата най-много за парфюми, а най-често купуват шампоани. В същото време резултатите на dm за първото полугодие на финансовата година октомври 2015 г. – септември 2016 г. показват ръст на оборота от 22,8% в България и 7,9% за Австрия и страните от Централна и Източна Европа. Плановете на компанията предвиждат през 2016 г. да бъдат открити поне десет магазина в страната. Разширяването на мрежата от филиали е само един от акцентите в стратегията за развитие на компанията в България. Друго важно направление е обогатяването на асортимента. Един от най-иновативните и силни сегменти са био продуктите. Към момента в асортимента присъстват над 200 био продукта. Сред тях са кленов сироп и веган нуга крем от лешник, които може да се консумират с палачинки и при диети, кокосово масло и различни напитки за хора със специфични хранителни предпочитания (оризови, овесени, бадемови, соеви).
Групата GEFCO, глобален участник в индустриалната логистика и европейски лидер в автомобилната логистика, генерира оборот от 4,2 милиарда евро през 2015 г., което е повишение с 3% в сравнение с 2014 година. Люк Надал, председател на УС на GEFCO, сподели: "GEFCO постигна добри резултати през 2015 г. при нестабилна глобална икономическа среда и успя да подсили допълнително позицията си на доставчик на глобални логистични решения. Групата разшири международното си присъствие, като стартира дейности в нови държави и придоби холандската компания IJS Global, като същевременно разшири предложенията си за спедиция и портфолиото си от клиенти. Виждам представянето на Групата като реално доказателство за доверието на клиентите ни в опита на GEFCO: те знаят колко много екипите на GEFCO са посветени на добавянето на стойност във всеки етап от тяхната логистична верига."
Tweet |
|