АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: GEFCO, киносалони



Любителите на киното остават привързани към посещенията в киносалон: 70% от европейските почитатели предпочитат да гледат филми в салон, вместо у дома. Наред с това, 64% от анкетираните от различни градове, харесват идеята за подобрено преживяване при гледане на филм в бъдеще. Това показва международно проучване на Mastercard. Жителите на Рим се нареждат на първо място по посещаемост в кината (41% от запитаните заявяват, че ходят на кино поне веднъж седмично), докато в Париж са концентрирани най-запалените кино фенове (8% заявяват, че посещават киното повече от веднъж седмично).
Групата GEFCO, глобален доставчик в индустриалната логистиката, генерира оборот от 4,2 милиарда евро през 2016 г., което е увеличение с 1,3% в сравнение с 2015 г. Този растеж е задвижван от комбинацията от добро представяне на европейския пазар за автомобили и силен фокус върху стратегическите клиенти. EBITDA (приходите преди лихви, данъци, амортизация и обезценка) възлизат на 172,8 милиона евро, което е увеличение с 32,1% в сравнение с 2015 г.
Tweet |
|