АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Kaufland, Nestlé
Kaufland България отвори вратите на първия за тази година модернизиран хипермаркет в столичния кв. Дружба с близо 3800 кв. м. търговска площ. Компанията инвестира над 7 млн.лв. в обновяването на обекта, като част от дългосрочната стратегия за модернизиране на бизнеса със засилен фокус върху потребителите и тяхното качествено, лесно и удобно пазаруване. По-големият простор е основен акцент в новата концепция. Пример за това са разширените коридори и по-ниските рафтове, които пестят време на потребителите и дават възможност за бърз достъп до касите от всяка точка на хипермаркета. Специално разработена навигационна система улеснява пътя на потребителя до желаните продукти по лесен и интуитивен начин. За по-голямо улеснение всяка група продукти е обозначена със специални цветови кодове и икони.
Kaufland България получи грамота „Верен партньор на българските производители“ на форума за подкрепа на българската икономика и производители "Да! На българските храни". Отличието е по повод последната кампания на Kaufland България за популяризиране на храни с традиционно специфичен характер от утвърдени български производители, организирана съвместно със сдружение “Традиционни сурово-сушени месни продукти”.
Nestlé представи в Европа иновативния KitKat Ruby, направен от новооткрития четвърти вид шоколад с розов цвят. KitKat Ruby е покрит с розов шоколад, получен от какаови зърна Ruby, придаващи интензивния вкус на червени горски плодове и уникалния за шоколад цвят, получен естествено и без добавянето на оцветители.
Nestlé обяви и своята амбиция да направи опаковките си 100% рециклируеми или за многократна употреба до 2025 г.
Tweet |
|