АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Leica Eyecare, dm, Costa Coffee, Lidl
Leica, световен лидер в областта на фотографската и оптичната техника, представи официално продуктите от своя нов бранд Leica Eyecare в България. Премиум стъклата за очила вече са в продажба и могат да бъдат закупени в София от оптиките на Fox Optics. Официален дистрибутор на продуктите на марката за българския пазар е Smart Optics, като плановете са мрежата от партниращи оптики да се разширява постепенно.
През своята над 100-годишна история Leica се е наложила като синоним на качество, прецизност и инженерно майсторство по цял свят в сферата на оптичната техника – от микроскопи и спортни оптични продукти, до легендарните камери Leica и техните обективи.
От 2017 г., благодарение на сключено партньорство с френската компания Novacel, Leica навлиза в сферата на офталмологичните продукти и стартира производството на премиум лещи за очила под марката Leica Eyecare. В сътрудничество с Novacel е създадена нова производствена линия, специално за продуктовата гама Leica Eyecare, в една от най-модерните производствени фабрики в Европа, разположена в Шато Тиери, Франция. Благодарение на обединените усилия и опит на Leica и Novacel, тази продуктова гама е една от най-иновативните в Европа.
Колекцията включва висококачествени лещи за очила за най-разпространените визуални нужди:еднофокусни лещи, бифокални, прогресивни, лещи за дигитални устройства и за външни условия, както илещи за различни специфични приложения и дейности като: шофиране, игра на голф, стрелба, ветроходство, зимни спортове, колоездене и, разбира се, фотография. Общата продуктова гама се фокусира върху най-важното: 100%-ата удовлетвореност на клиента, като включва както диоптрични стъкла, така и слънчеви.
Голямо предимство на стъклата за очила на Leica Eyecare е покритието Aquadura®, което е разработено и патентовано от Leica. Този финален щрих се използва в биноклите на Leica от години и предлага изключителна защита на обектива от вода, прах, замърсявания и щети, дори при екстремни условия, например при зимни спортове или лов.
В допълнение към обичайните гаранционни условия при покупка, продуктите на Leica Eyecare се предлагат с разширена гаранция, която важи дори при поява на драскотини. В случай, че лещите на потребителя се счупят или бъдат изгубени или откраднати, той отново ще получи резервни лещи в рамките на 72 часа (плюс време за доставка и митническо оформяне), независимо от това къде се намира в Европа. Условията и съдържанието на екстра-гаранцията ще бъдат достъпни в оторизираните оптики.
Любимата марка натурална козметика на българите е alverde. Това показа последното издание на класацията „Любимите марки“ за 2019 година. В нея продуктите от собствената марка на най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас – dm, спечелиха първа позиция в категория „Био и натурална козметика“.
dm България беше отличена и в още две категории. Собственият бранд на компанията babylove беше класиран на 2-о място в „Бебешка козметика“. Освен това любимите магазини за пазаруване на дрогерийни стоки на българите бяха класирани на 3-а позиция в категория „Търговски вериги“. Наградите от класацията „любимите марки“ за 2019 година бяха получени от двама от управителите на dm България – Цонка Иванова-Терзиева и Георги Търнев, и от Маркетинг мениджъра – Валерия Гущерова-Бойчева.
„Любимите марки“ се провежда за 11-та поредна година и е единствената потребителска класация у нас. В последното издание гласуваха над 40 000 души, които подкрепиха предпочитаните от тях брандове. В първия етап се включиха над 6 000 души, във втория – над 19 000, а в трети етап гласувалите бяха над 14 300. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php.
За разлика от други класации, „Любимите марки” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Критерият, по който се излъчват марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.
За първи път тази година награда получиха и бранд мениджърите, допринесли с работата си за развитието и налагането на съответната марка на българския пазар. За dm марката alverde наградата бе приета от Маркетинг мениджъра на dm България – В. Гущерова-Бойчева.
Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани планира да лансира Costa Coffee в поне 10 от своите 28 пазара през следващата година, сред които България, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Русия и Швейцария.
Кафето е една от най-доходоносните и бързо растящи по отношение на приходи и печалба сфери в областта на напитките. Това е многомилиардна категория на 28-те пазара на Кока-Кола ХБК, която се очаква да расте с 4% на годишна база. The Coca-Cola Company придоби Costa Coffee през януари 2019 г., като компанията ще се фокусира върху разширяване на предлагането на вендинг и готовите за консумация (ready-to-drink) продукти. Costa Coffee е водещата компания за кафе в Обединеното кралство, със силно присъствие в Европа, Азия, Близкия изток и Африка.
„Зелена София“ - Столична община и Лидл България осигуряват на любителите на планината нов начин да стигнат до нейната прохлада през летния сезон. 15 електрически велосипеда могат да бъдат наети от информационен Lidl павилион, разположен пред Националния исторически музей за преходи до местностите „Тихия кът“ и „Златните мостове“ на територията на природен парк Витоша.
Партньорството на компанията се изразява в предоставяне на закрито пространство, под формата на павилион – отправна точка за всички ентусиасти готови за планински приключения. Допълнително чрез помощта на Лидл България, тази година броят на електрическите велосипеди е увеличен до 15 броя.
Електрическите велосипеди са подходящи за широк кръг от хора, които имат желание за активен начин на живот в природата. Те могат да бъдат наети с резервация на тел. 0885151928 или през уеб сайта: www.rentebike.bg.
Партньорството с инициативата на „Зелена София“ – Столична и Lidl е логично продължение на усилията на Лидл България, след като в продължение на 8 години компанията провеждаше "Зелена линия Витоша", чрез която осигуряваше безплатни автобуси до Витоша, с цел ограничаването на автомобилния трафик към планината. В търсене на още по-ефективни и щадящи околната среда решения, компанията прекратява "Зелена линия Витоша“ и става партньор на Sofia Urban Challenge. Тази промяна е продиктувана и от стремежа на компанията да отговори на променящите се нагласи и очаквания на потребителите, като им осигури различни и иновативни начини за отдих в планината с още по-голям фокус върху грижата за околната среда.
Tweet |
|