АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Shell, Кауфланд, Fibank
Shell България обновява своите търговски комплекси, за да ги превърне в предпочитано място за отдих и срещи по време на път. Това е част от дългосрочен проект, започнал в края на 2016 г., който цели да обхване по-голямата част от мрежата от търговски обекти на Shell. Реновираните 13 търговски комплекси са с нов интериор, като основен акцент е уютът. Те се намират в Русе, Бургас, Хасково, Велико Търново, магистрала Тракия (в района на гр. Пловдив) и София, като до края на годината се предвижда реновирането на още обекти. Обновените търговските комплекси са с разширен deli2go продуктов асортимент, и предлагат качествена, здравословна и вкусна храна, която включва свежи салати, топли сандвичи и прясно изцедени сокове.
Гостите на търговските комплекси могат да се насладят на ароматно италианско еспресо, сервирано в порцеланови чаши и приготвено по собствена рецепта с първокачествени кафе-машини. Обновените търговски комплекси Shell разполагат с нови кътове за отдих, а осем от тях разполагат и с тераса, тъй като качествената почивка по време на път е от съществено значение за сигурното и безопасно пътуване. Новите кътове и тераси ще са на разположение на клиентите на Shell България както за почивка, така и за организация на срещи с приятели, бизнес партньори или хора със сходни интереси под формата на семинари, работилници и клубни срещи. Предлага се и безплатен Wi-Fi за всички клиенти и гости.
-----------------------------------
Потребителите у нас определят Kaufland България като компанията, която предлага най-добро съотношение между цена и качество на продукти и услуги в страната. Това стана ясно след проведено проучване в България сред 1 200 респондента на възраст над 15 години. Допитването е осъществено онлайн през месец януари 2017 г. от независимата швейцарска организация ICERTIAS. В резултат на проучването Kaufland България е отличена с наградата Best Buy 2017/2018 г.
Наградата се присъжда на компании, продукти и услуги, които са избрани за номер 1 в съответното проучване и категория. Името на Kaufland България е посочено от респондентите в отговор на въпроса “Посочете името на една компания, продукт или услуга, която/който според Вас предлага най-доброто съотношение цена-качество в Република България що се отнася до продукти и услуги на българския пазар.” Отличието се присъжда изцяло на база потребителската оценка. „Според нас потребителите са тези, които най-добре могат да определят кои компании предлагат най-доброто съотношение между цена и качество на пазара“, коментират организаторите на допитването.
-------------------------
На срещата ръководството на Fibank представи пред миноритарните акционери финансовите резултати на банката за 2016 г. Банката отчита стабилен ръст на реализираната печалба преди данъчно облагане и обезценки, която достига 255 млн. лв. В основата на ръста на печалбата стоят по-ефективното управление на активите и пасивите на банката. През 2016 г. Fibank е изградила стабилни капиталови буфери. През годината банката е заделила провизии в размер на 155 млн. лв. Реализираната одитирана печалба след данъци и обезценки е в размер на 90.2 млн. лв. Банката отчете и ръст на активите от 2%, достигайки до 8.9 млрд. лв., което отрежда на Първа инвестиционна банка трето място в българската банкова система, след УниКредит Булбанк и Банка ДСК. Капиталовата адекватност на банката към 31 декември 2016 г. е 15.41%, съотношението на приходи и разходи е в размер на 42.04% и възвращаемостта на капитала е 11.17%.
Tweet |
|