EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: United Group, Кауфланд, пластмасови кредити

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: United Group, Кауфланд, пластмасови кредити

mail15:08 | 29.02.2024прегледи 1219 коментарикоментари 0


 United Group приключи успешно сделката по придобиването на Булсатком – доставчик на сателитна телевизия и интернет за домакинствата и бизнеса в България. Придобиването е част от дългосрочната стратегия на United Group за разширяване и укрепване на пазарното присъствие в региона и стимулиране на бъдещите иновации в за едно дигитално и свързано общество.

United Group стъпи на българския пазар през 2020 година с придобиването на Vivacom. Оттогава групата предприе редица стъпки, за да засили своето присъствие. Сред постиженията на компанията са разработването на най-голямата 5G мрежа в страната и пускането на първата 10GIGA оптична мрежа.

Базираната в Нидерландия United Group е голям телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има близо 16 милиона потребители и 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

--------------------

Иновативна смарт система за изчисление на поръчките е намалила хранителните отпадъци с до 22 000 000 кг./бр. на година в Kaufland България. С дигитално планиране ритейлърът организира 21 000 артикула във всеки един от  65-те магазина на веригата, всеки ден от седмицата, 365 дни в годината. Това съобщи финансовият директор на компанията Иван Георгиев на десетото издание на международния форум за иновации Innovation explorer, който се проведе в София Тех Парк.

В основата на дигитализацията на Kaufland е смарт ауто-диспо система, която ежедневно анализира нуждите на клиентите във всеки хипермаркет на веригата и прогнозира активността им спрямо сезона, деня от седмицата, дори часа за доставка.

Смарт системата прецизира доставките, минимизира възможностите за грешки и намалява хранителните отпадъци. Благодарение на нея веригата отчита над 80 000 промоционални предложения на година и 22 млн. кг/бр. „спасена“ храна.

-----------------------

Всяка година се генерират  400 млн. тона пластмасови отпадъци , 11 млн. тона изтичат в океаните. Светът е в разгара на пластмасова криза. Един милион пластмасови бутилки се купуват  всяка минута, докато всяка година в света се използват до пет трилиона найлонови торбички. Общо половината от произведената пластмаса е предназначена за еднократна употреба – използвана само веднъж и след това изхвърлена.

Компаниите трябва да поемат отговорност за употребата и отпадъците от пластмаса чрез доброволни действия. И тук идва иновативно решение, което все още го няма в Европа - пластмасови кредити. Напрактика това означава – компаниите купуват пластмасови кредити въз основа на теглото пластмаса, която произвеждат.

Съществуващите стандарти за оценка на пластмасите са : Стандарти на САЩ (Verra) и Стандарти на UNEP – Това е Програмата на ООН за околната среда.

2EX предоставя платформа, която изчислява въглероден отпечатък и коефициент на рециклиране на (пластмаси) от продуктови кодове и суми за плащане. В сътрудничество с Verra , 2EX ще действа като емисия за пластмаси в Япония и региона на Азиатско - тихоокеанският регион.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg