АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Zara, Deichmann, Метро
Испанският моден бранд Zara, част от Inditex, започна онлайн продажби в България. На сайта се предлагат пролетно-летните и други колекции на марката, като е пояснено, че цените онлайн и тези във физическите обекти на Zara не се различават. Доставката може да бъде изпратена на избран от потребителя адрес или до някой от магазините на Zara в страната, които са 33 (към края на януари). Доставките до магазин са безплатни, а на адрес се заплаща и варират според това дали са стандартни или експресни. Пояснено е, че обслужването на клиенти става само на английски език.
През миналата седмица бяха отворени онлайн платформите на марката за Хърватия, Словакия и Чехия, а от тази - освен в България още във Финландия и Унгария. С това държавите, в които може да се пазарува по електронен път, вече стават 35. През април електронните продажби вече ще са налични за всички страни в ЕС.
По думите на главния изпълнителен директор Пабло Исла Inditex ще разчита на онлайн продажбите, за да компенсира планираното забавяне в темповете на отваряне на нови физически магазини. Все пак компанията планира да открива нови обекти в Нова Зеландия, Виетнам, Никарагуа, Парагвай и Аруба.
За изтеклата финансова година (1 февруари 2015 г. - 31 януари 2016 г.) групата отчита ръст на нетните продажби от 15.4% до общо 20.9 млрд. евро, като увеличение е отбелязано на всички пазари, където присъства. Нетната печалба за периода е 2.88 млрд. евро, което е повишение от 15% спрямо 2014 г.
Общо 330 нови магазина е отворила компанията през 2015 г. на 56 пазара, с което общият им брой достига 7013 в 88 страни. В Европа магазините са общо 148.
Българското дружество на веригата за обувки Deichmann продължава да подобрява резултатите си и през 2015 г. Оборотът на "Дайхман търговия с обувки" се е повишил с 2.6% до 30 млн. лв. през миналата година в сравнение с 29.3 млн. лв. за 2014 г., съобщават от германската група.
През изминалите 12 месеца българската компания е продала 630 хил. чифта обувки в своите 20 магазина в страната. Това представлява увеличение с 10 хил. чифта в сравнение с предходния период.
Според данни от системата K:Pro приходите на българската компания се повишават от 2010 г. досега. Отчетената печалба през 2014 г. е 869 хил. лв., но от фирмата не обявяват стойността й за 2015 г. Към настоящия момент Deichmann има около 170 служители в България.
"Дайхман търговия с обувки" в България е част от германската група Deichmann. Семейната компания е сред лидерите в търговията с обувки на дребно в Европа. През 2015 г. групата е отбелязала ръст в оборота, в броя продадени чифтове, както и в броя на филиалите.
Преди 17 години в София, на 18 март 1999 г., отваря врати първият магазин на "Метро кеш енд кери България", с който по думите на Вероника Пунчева, управляващ директор на най-големия търговец на едро в страната, се полагат основите на модерната търговия на българския пазар.
Днес 2300 служители на компанията в 11 магазина се грижат за нуждите на бизнес клиентите – хотелиери, ресторантьори, малки и средни търговци. "Метро България" разполага и с две специализирани бази в курортите Банско и Слънчев бряг, които обслужват хорека канала по време на активния туристически сезон.
Портфолиото от собствени марки на веригата включва четири хранителни и 10 нехранителни марки. Общият брой артикули, които се предлагат в магазините, към момента е близо 1800, 50% от които са от български доставчици.
"Метро" развива онлайн търговия, доставки към професионални клиенти и налагането на нови търговски формати. Със своите над 750 обекта в 25 държави, METRO Cash & Carry International е световeн лидер в търговията на едро и най-голяма компания в структурата на METRO GROUP. Над 110 000 служители в целия свят обслужват повече от 21 милиона бизнес клиенти – хотелиери, ресторантьори и търговци./Регал
Tweet |
|