EUR 1.9558
USD 1.7948
CHF 2.0409
GBP 2.3262
CNY 2.4825
you tube
mobile version

Фирми: Белла, ВМЗ, Метро, IBEX

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Белла, ВМЗ, Метро, IBEX

mail15:01 | 31.03.2025прегледи 231 коментарикоментари 0


 

„Белла България“ продължава изпълнението на дългосрочната си стратегия за разширяване на присъствието на компанията на международните пазари чрез иновации и нови R&D разработки, както на продукти с бранда BELLA, така и под частни марки по рецептура на клиента или за нуждите на конкретен пазар.

С участието си в Greece Expo 2025 този месец „Белла България“ обяви план за постигането на водещата позиция при тестените продукти в Гърция.
„Познаваме отлично местния пазар, в Гърция сме лидер в месопреработката с бранда Крета Фармс, в сърцата на гърците сме. На изложението в Атина поставихме основите за бъдещото сътрудничество с местните търговски вериги и мащабния ХоРеКа сектор за лансирането и на тестени продукти“, коментира главният оперативен директор на компанията Димитър Митев.

Традиционно компанията се представя с портфолиото от тестени продукти на най-големите световни изложения за храни – SIAL (Париж) и Anuga (Кьолн). Към двата най-значими международни форума в света на храните и напитките „Белла България“ избра да прибави и Greece Expo (Атина).

Най-новият щанд на „Белла България“ е с големина над 100 кв.м и представя концепцията за „пекарна“ с най-новия модел професионален конвектомат Wiesheu. С него компанията визуализира пред клиентите си целия процес, включително самото изпичане на продуктите и неустоимия им аромат, с което печели вниманието на аудиторията и я превръща в притегателна сила за бъдещи професионални партньори.

Експортният екип на „Белла България“ участва в търгове за дългосрочни проекти и масивни годишни обеми и печели все повече проекти за частни марки и успоредно с това лансира продуктите под бранда BELLA на водещите пазари в Европа. „Дългогодишният ни продуктов опит в комбинация с конкурентното съотношение цена/качество и новите производствени капацитети ни позволяват успешно да развиваме дългосрочни партньорства с най-големите ритейлъри в Европа“ акцентира Митев и съобщи, че „Белла България“ е повишила производствения си капацитет при тестените продукти с 12 000 тона/годишно чрез новата фабрика за продукти от точени кори в Свиленград.

Тестените продукти на „Белла България“ под собствени и частни марки се предлагат на всички ключови пазари чрез директните контакти на компанията с водещите европейски ритейлъри като Меркадона (Испания), Schwarz групата – Lidl (Германия) и Kaufland International (Полша, Хърватска, Чехия, Румъния и Словакия и Германия), Aldi Sud и Aldi Nord, REWE и Tesco (Централна Европа).
Всички производствени мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни.

------------------

"Вазовски машиностроителни заводи" (ВМЗ) ЕАД обяви стажантска програма, която дава възможност на младите хора без стаж по специалността да получат практически опит и възможност за развитие в родния край, работа в реална производствена среда и запознаване с утвърдените практики на управление в дружеството и сключване на договор за стипендия, а на дипломиралите се - договор за работа. Това съобщиха от дружеството.

Стажантската  програма "Стажове ВМЗ ЕАД - 2025" е насочена към студенти, обучаващи се в бакалавърска или магистърска степен или наскоро дипломирали се в Технически университет, област "Машиностроене" - машинно и електроинженерство, автоматизация и информационни технологии, машиностроене и уредостроене, мехатроника, както и в Химикотехнологичен и металургичен университет, област "Химия" - специалности "Химично инженерство", "Електрохимия и защита от корозия", "Инженерни материали и материалознание", "Металознание и термичнo обработване на металите", "Технология на високоенергийните материали". Програмата е насочена и към ученици в 11-ти или 12-ти клас от професионални гимназии с професии от областта на машиностроенето - професии "Машинен техник" - "Машини и системи с ЦПУ", "Технология на машиностроенето" и "Мехатроника", "Машинен оператор"- "Металорежещи машини", "Стругарство" и "Шлосерство" и "Електромонтьор" - "Електротехника", които са навършили 18 години. ВМЗ предоставя възможност за провеждане на стажове и на студенти от първи и втори курс и ученици от 9-ти и 10-ти клас, които ще бъдат съобразени със знанията и уменията им, и в съответствие с действащата нормативна уредба.

Стажът е платен, на пълен 8-часов работен ден. С предимство за включване в стажантската програма ще бъдат: жители на общини Карлово и Сопот и Пловдивска област; деца на работници и бивши работници пенсионери на ВМЗ.

-------------------

 Българска независима енергийна борса (IBEX) започва организиран пазар за търговия с Гаранции за произход, като част от усилията заразвитие на либерализирания пазар на електрическа енергия. Пазарът ще се управлява в партньорство с АУЕР (Агенция за устойчиво енергийно развитие), а създаването му е в съответствие с Директива (EC) 2018/2001 за насърчаване на възобновяемата енергия.

Процесът по регистрация на участниците започва на 31 март 2025 г.

Всички дружества, регистрирани по ЗДДС и в Регистъра на АУЕР, могатда се регистрират на пазара. Търговията ще се извършва чрез електронна платформа, като участниците ще могат да инициират търгове за покупка и продажба, срещу съответните обезпечения.

Предимства на новия пазар:
• Стандартизирани правила и процедури.
• Гарантирана доставка и плащания.
• Прозрачност в определянето на цените и публикуването на
търговските данни.
Търговията ще включва Гаранции за произход, издавани от АУЕР за
различни периоди (месечни, тримесечни и полугодишни).

-----------------------

МЕТРО България въвежда нова комуникационна концепция – „Живей, пазарувай и пести на едро!“, която засилва позицията на компанията като доверен партньор на предприемачите в сектори ХоРеКа и Традиционна търговия и домакинствата в България. Тя подчертава ангажимента на МЕТРО да предлага не просто продукти, а повече възможности, повече спестявания и повече свобода за развитие на бизнеса и подобряване на ежедневието.

През изминалата финансова година (01.10.2023 – 30.09.2024 г.) МЕТРО България реализира продажби от над 1.2 млрд. лв. и постигна най-високия реален ръст в историята си – +10% (без инфлация). Основен двигател на този успех са бизнес клиентите, които формират над 60% от общите продажби, както и бързо развиващата се услуга „Доставки“. Съществен принос има и програмата „Вземи повече, спести повече“ („Цени на ниво“), чрез която се гарантират постоянно конкурентни цени с отстъпки за количество върху над 7000 продукта.  

С новата комуникационна концепция „Живей на едро“ МЕТРО акцентира върху:

„Цени на ниво“ – стабилни цени през цялата година, които предлагат три ценови нива с отстъпки за количества. Първо ниво = цена за 1 брой, второ ниво = цена, равна на промоционалните цени в ритейла и трето ниво = цена за пазар на едро. По този начин се осигурява конкурентоспособността на бизнес клиентите и сигурност за домакинствата, които не е необходимо да се съобразяват с промоции в определен срок.

Собствени марки и качество – МЕТРО продължава да бъде мястото, където любителите на добрата и качествена храна ще намерят достъпни продукти за професионалисти. Продуктите собствени марки преминават 7-степенен контрол на качеството, а магазините са сертифицирани по IFS Wholesale стандарт, който единствено МЕТРО като търговец на едро с верига от магазини защитава в България.

Търговска площ - компанията модернизира своите търговски обекти, за да създаде по-ефективна и удобна среда за клиентите. Подредбата в магазините е адаптирана към логиката на пазаруване, а новите зони за палетно излагане улесняват достъпа до продуктите. До момента са обновени 6 обекта, а през тази година предстои завършването на пълната трансформация с оставащите 5 магазина.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg