EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Била България, БФБ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Била България, БФБ

mail15:00 | 08.03.2022прегледи 1068 коментарикоментари 0


В периода 3 март – 13 април, 2022 г., Била България  провежда кампанията „Избираме българското“, в която поставя фокус върху продуктите на местните доставчици, с които си партнира дългосрочно. 709 местни фирми доставят продукти за търговската верига, което съставлява над 90% от асортимента ѝ. Артикулите с местен произход обхващат ключови за потребителите хранителни категории – плодове и зеленчуци, месо и месни деликатеси, колбаси, млечни и био продукти. Търговската верига допълва богатото си портфолио с голямо разнообразие от собствени марки продукти. Брандовете са общо 20 на брой и над 52% от артикулите, които включват, са с роден произход. Два от тях предлагат 100% българско производство – BILLA Градини и „Българска ферма“.

Плодовете и зеленчуците с бранда BILLA Градини са доставени от над 180 градини и оранжерии в страната, доверени партньори на специално разработената програма за намаляване на пестицидите.

„Българска ферма“ обезпечава производство на свежо месо със 100% роден произход.  Сред останалите месни предложения, над 51% от прясното свинско и над 75% от пилешкото и птиче месо са произведени в България. Същото важи и за над 85% от колбасите и месните деликатеси в портфолиото на веригата. Търговската верига работи и с множество мандри и семейни ферми у нас, които доставят 80% от сирената и кашкавалите, изложени на щандовете с млечни продукти. Процентът стоки родно производство е висок и в останалите собствени брандове на веригата – BILLA Bio (23%), BILLA (29%),  BILLA Premium (11%) и CLEVER (52%).

---------------------------

.Българска фондова борса и дъщерната й компания Financial Market Services в партньорство с водещaта европейска технологична компания Plan A стартират инициативата Oxygen („Кислород“). Чрез използването на научно базираната SaaS платформа на Plan A, инициативата дава възможност на българските компании да измерват и отчитат своето екологично, социално и корпоративно въздействие, като получат оценка на техния въглероден отпечатък, както и на други индикатори, свързани с ESG.

„Инвеститорите по целия свят все повече вземат под внимание съответствието с ЕSG индикаторите при своите инвестиционни решения и ние сме убедени, че компании, които измерват и отчитат ефекта от своите политики за устойчивост чрез Oxygen ще имат улеснен достъп до капитал и цялостно конкурентно предимство.”, каза доц. д-р Маню Моравенов, изпълнителен директор на БФБ.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg