АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Булгаргаз, Белла
"Булгаргаз" ЕАД уведомява, че прогнозната цена на природния газ за второто тримесечие на 2019 г. е 44,58 лв./MWh (без цени за достъп, пренос, акциз и ДДС), съобщиха от дружеството. В сравнение с утвърдената за първото тримесечие на тази година цена (без цени за достъп, пренос, акциз и ДДС), прогнозната цена за второто тримесечие на 2019 г. намалява с 0,22 лв./MWh или 0,49 процента.
Прогнозното намаление на продажната цена се дължи на очакваните по-ниски доставни цени на природния газ от внос през второто тримесечие на 2019 г., посочват от "Булгаргаз". Прогнозната цена на природния газ отчита влиянието на ценообразуващите фактори към 07.02.2019 г. и е неокончателна, уточниха от дружеството.
Окончателното предложение на "Булгаргаз" ЕАД за утвърждаване цената на природния газ за второто тримесечие на 2019 г. ще бъде внесено в КЕВР на 8 март, се посочва в съобщението.
--------------
„Белла България“ планира за 2019 година инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорта на храни, като ще вложи над 15 млн.лв. във внедряването на автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната и открива търговски филиал в Сърбия. Пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта. Това съобщи компанията.
През декември целият цикъл на производството на тестени продукти (точени кори, бутер тесто и готови баници с различни размери и пълнежи) ще бъде напълно автоматизиран, за да минимизира факторът човешка грешка.
Автоматизацията е в основата и на оперирането и на двете нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.
През 2019 г. „Белла България“ стартира и развитието на партньорска мрежа с български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на месопреработвателната си дейност. Първите партньори на „Белла България“ в програмата за български месни продукти оперират на територията на най-екологичните райони в страната. Изграждането им е по последните европейски технологии с автоматизирано оборудване и фокус върху хуманното отглеждане на животните.
През 2019 г. „Белла България“ разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа и изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).
Tweet |
|