АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Загорка, Кауфланд, Била
Загорка стартира кампания за съживяване на българските традиции. Предизвикателството „Тръгни по стъпките на доброто тук“ цели да запознае потребителите и да им припомни българските фолклорни мотиви, области и танци. „Пътешествието“ на любителите на класическия вкус на Загорка започва от 1 април и ще продължи до 30 юни 2021 г. Консуматорите ще могат да намерят и съберат специалните символи под капачките и да участват за една от 1 200 000 награди. Късметлиите ще могат да се насладят на българския фолклор и традиции чрез 10 уикенда с кемпер в България, 1000 фолклорни игри за традициите, музиката и танците или 1 198 990 кена Загорка с лимитиран дизайн „Тръгни по стъпките на доброто тук“. За да бъде изживяването пълноценно, потребителите ще открият и специални истории, вдъхновени от българските фолклорни области, както и съвети и подходящи места за лагеруване и почивка в страната в комуникационните канали на Загорка.
Близо 500 000 лева са регистрираните спестявания от 55 000 касови бележки в новата онлайн кампания на BILLA България. Онлайн кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ е поредната инициатива, с която добрите продукти, любимите марки и високо качество радват потребителите, наред с възможността да спестят. Кампанията позволява на клиентите да следят своите спестявания и да печелят ваучери за спестената от тях сума в края на всеки месец.
Kaufland България и дарителската платформа DMS започват съвместна дарителска инициатива под мотото „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. До 9 май включително във всички 60 хипермаркета Kaufland в страната ще бъдат разположени кутии, в които клиентите на компанията могат да даряват средства за хора с нужда от лечение, регистрирани в платформата DMS.
Tweet |
|