EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, Beiersdorf

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, Beiersdorf

mail15:15 | 13.01.2022прегледи 955 коментарикоментари 0


Kaufland България модернизира девет от хипермаркетите си през 2021 г., като инвестира за това близо 16 млн. лева. През миналата година Kaufland обнови хипермаркетите си в ж.к. „Меден рудник“ в Бургас, в кв. „Владислав Варненчик“ във Варна, както и тези в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик.  Във всеки от обектите е интегрирана навигационна система по международен стандарт, създадена за потребителите – насочващи табели, цветова концепция и надписи по стените, така че клиентите лесно да се ориентират сред продуктовите секции на хипермаркета и бързо да се достигат до търсените от тях продукти.

Като част от процеса по модернизация са подменени хладилните витрини на хипермаркетите в Благоевград, Казанлък, Кюстендил, Севлиево, Горна Оряховица, Видин и Пазарджик. Те са със стъклени врати и използват напълно безопасен хладилен агент, което ги прави поне 15% по-енергийно ефективни в сравнение с досегашните. Във всички обекти в хладилните витрини е поставено и LED осветление. Мярката е с цел опазване на околната среда и е част от цялостната политика на компанията да строи, оборудва и модернизира своите обекти според последните екологични тенденции.----------------------

-----------------------

От началото на месец декември Мартин Щьобе поема управлението на Beiersdorf за страните България, Румъния и Молдова. Преди него длъжността заемаше Фатих Алпаслан.

Мартин Щьобе има дългогодишен опит в бизнес развитието и мениджмънта. Част е от екипа на Beiersdorf от 7 години. Присъединява се към компанията през 2015 година в ролята на Мениджър Корпоративно Развитие в Централата на компанията. Oт 2017 до 2021 година той е управител на Beiersdorf за Колумбия, където изгражда добри основи за развитието на марките NIVEA, Eucerin, Hansaplast и Duo. Последните 6 месеца той заема длъжността Мениджър Глобални Стратегически проекти и работи върху дългосрочната визия за развитието на компанията и нейните марки.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2040