EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, Лидл

mail13:05 | 12.01.2024прегледи 790 коментарикоментари 0


Търсенето на цитрусови плодове се е повишило с 20% през 2023 г., в сравнение с 2022 г. Това показват данните на най-голямата ритейл верига у нас -
Kaufland България. В топ 3 на най-предпочитаните цитруси са портокалите, следвани от мандарината и лимонът.

Разнообразието от цитрусови плодове включва както познатите портокал, мандарина, грейпфрут и лимон, така и сравнително нови и нетрадиционни предложения като суити, лимети (лайм) и помело. Освен тях веригата включва в асортимента си и лимони и портокали, чиито кори могат да бъдат използвани за приготвяне на различни видове десерти и ястия.

Според стандартите на ритейлъра, топ цитрусите – портокалите, трябва да имат минимум 12% захарност, но тестовете показват, че те могат да достигнат и до 17,7%, което гарантира на клиентите сладък вкус.

Цитрусите се внасят у нас от тропични и субтропични райони – основно Гърция и Турция, както и от Италия и Испания, а помелото се внася от Китай. Сезонът им продължава от октомври до март, а голяма част от популярните артикули - като портокали и лимони - могат да бъдат намерени целогодишно в хипермаркетите.

-----------------

Лидл България обявява началото на дългосрочна социално отговорна кампания под надслов #ХраненеСмисъл. Тя ще бъде както с информационен, така и с образователен характер, като основната цел на смарт ритейлъра е да постави основите на сериозен и систематичен разговор по темата за осъзнатото хранене, който разглежда аспекти от грижата за здравето на хората до това какво потребление е по-щадящо за планетата. 

Първата активност, част от инициативата, е провеждането на национално представително проучване, което ще изследва нагласите и навиците за хранене у нас и готовността на българите да следват модел на осъзнатата консумация на храна, която е здравословна за човека, като в същото време благоприятства опазването на природата.

Проучването ще се осъществи в партньорство с експерти от Национална асоциация по практическа диететика и интегративна медицина (НАПДИМ), Асоциация „Родители“ и Медицински университет „Проф. д-р П. Стоянов“ – Варна и ще бъде реализирано от изследователската агенция Blue Point. Резултатите ще предоставят основата за разгръщане на социално отговорна комуникация и образователни активности през цялата година.

Още през 2017 г. Lidl е първата търговска верига на световния пазар, която разработва цялостна стратегия за намаляване на солта, захарта, остатъчните вещества, замърсителите и добавките в асортимента от своите собствени марки (печива с по-чиста рецепта от Фурната на Lidl, Clean Label продукти, контрол на плодове и зеленчуци за над 700 остатъци от пестициди и др.). Като взима под внимание последните глобални научни изследвания на водещи експерти в областта, ритейлърът наскоро обнови своята Политика за осъзнато хранене, в която компанията си поставя още по-амбициозни цели, свързани с безопасността и качеството на своите хранителни продукти, така че да допринесе за здравето на хората с грижа към планетата.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg