EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, Монделийз

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, Монделийз

mail13:08 | 06.01.2022прегледи 699 коментарикоментари 0


За втора поредна година Kaufland България получи международен сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield. Той гарантира най-високо, отлично ниво на мерките за безопасност, хигиена и превенция, които компанията прилага във всички свои хипермаркети в страната в условия на COVID-19.

След детайлен одит от TÜV AUSTRIA търговската верига отново защити сертификацията с най-високата степен на защита при изпълнението на основните групи превантивни мерки. Сред тях са поддържане на безупречна хигиена и редовна дезинфекция. Всички хипермаркети на компанията щателно се почистват и дезинфекцират. Осигурена е и постоянна вентилация със свеж въздух. На входовете за удобство на клиентите са разположени хигиенни станции за дезинфекция. На територията на обектите има също информационни табели за лична хигиена на клиентите и служителите.

Предимството на хипермаркети Kaufland е голямата търговска площ, която дава възможност за спазване на безопасна дистанция при пазаруване. В допълнение е разположена и т.нар. система за социална дистанция - подови стикери, които ориентират клиентите какво е препоръчителното разстояние, което трябва да спазват един от друг. Информация за всички превантивни противоепидемични мерки, които Kaufland България прилага, могат да бъдат намерени на корпоративния уебсайт на компанията.

Kaufland България беше сред първите компании в България, които получиха сертификата TÜV AUSTRIA COVID Shield през 2020 година. Той е предназначен за организации от различни сектори, чиято дейност е обвързана с физическото присъствие и общуване на хора на едно място в епидемична обстановка. COVID Shield предоставя сертификати в три категории в зависимост от степента на защита, която съответната компания прилага: базова, висока или отлична. Документът валидира силната социална отговорност и бизнес етика на съответната компания, която проактивно прилага превантивни мерки с цел ограничаването и превенцията срещу COVID-19.


Монделийз Интернешънъл обяви, че е завършила придобиването на Chipita Глобъл S.A., лидер в категория кроасани и печени продукти за похапване в Централна и Източна Европа.

Придобиването ще позволи на Монделийз Интернешънъл да предложи широко портфолио от печени продукти в Европа, отговаряйки на нарастващото потребителско търсене в този сегмент. Това също така разкрива силен потенциал за иновации, обединявайки емблематични марки на компанията като Cadbury и Milka, с любимите марки кроасани и печени продукти на Chipita Глобъл S.A като 7Days. Продуктите на Chipita вече достигат до два милиарда потребители в повече от 50 страни.

„Бизнесът на Chipita е изграден от екип от невероятно талантливи хора. Очакваме с нетърпение да приветстваме нейните служители, обичани марки и наследство в Монделийз Интернешънъл, за да доразвием заедно стратегията си да станем глобален лидер в продуктите за похапване“, споделя Винс Грубер, вицепрезидент и президент на Монделийз Европа. „Навлизането на Монделийз Интернешънъл в категорията кроасани и печени продукти чрез Chipita ГлобълS.A. ще допринесе за ускорен растеж на бизнеса в цяла Европа и ще спомогне за разширяване на нашето присъствие в ключови, бързо развиващи се централни и източни пазари“.

Ще бъде създаден временен управленски екип, който да управлява операциите на Chipita и който ще спомогне процеса по интеграция, който ще се случи през 2022 г. Временният управленски екип, който е балансирана комбинация от опитни лидери на Монделийз Интернешънъл и такива от Chipita Глобъл SA, ще бъде ръководен от Иво Найденов, който е част от Монделийз Интенешънъл от близо 20 години с дългогодишен опит на пазарите в Югоизточна Европа. Иво ще допринесе с широк спектър от опит в тази си роля, натрупан в продължение на дълга кариера в хранително-вкусовата индустрия както в рамките на Монделийз Интернешънъл, така и извън нея.

Новият временен главен изпълнителен директор Иво Найденов каза:„Отдавна се възхищавам на Chipita и съм развълнуван да работим заедно с новите ни колеги за развитието на иновациите и създаването на страхотни нови продуктови комбинации. Това ни дава много нови възможност както да се учим един от друг, така и да растем заедно, създавайки нови перспективи и възможности за нашите служители и марки. Планираме даприемем Chipita Глобъл S.A. в Монделийз Интернешънъл по внимателен, отговорен и грижовен начин, с уважение към страхотния бизнес, изграден от служителите на компанията през последните 40 години.”

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044