EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, Т маркет, Лидл, Coca Cola

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, Т маркет, Лидл, Coca Cola

mail07:32 | 23.04.2021прегледи 1040 коментарикоментари 0


Изцяло българско е агнешкото месо във всички 60 хипермаркета на търговската верига Kaufland, която си партнира с утвърдени български производители на висококачествено агнешко месо. С български произход са и всички козунаци, тази година те са производство на 7 утвърдени производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството, с които търговската верига си партнира от дълги години. Потребителите могат да открият разнообразие от над 20 вида български козунаци, сред които са както пакетирани, така и прясно изпечени и ръчно плетени козунаци с автентичен роден вкус.

Традиционно висок делът на българските яйца – над 90%. Тази година за Великден веригата ще предложи яйца, производство на 7 български производителя с птицеферми в районите на Добруджа, Мизия, Поликраище и други.  През пролетта и есента българските плодове и зеленчуци надхвърлят 80%. Тази година близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци ще работят с веригата.


През 2020 г. MAXIMA GRUPĖ се разширява извън Прибалтика и увеличи пазарния си дял в България и Полша с ръст на приходите съответно от 22,2% и 13,7% като същевременно запази силни показатели на ефективност на приходите „LFL“ (при непроменена база от магазини) от 5,6% в България и 4,9% в Полша.

T MARKET България показа значителен ръст с увеличение на оперативната печалба от +4,6 млн. евро. Още в началото на пандемията от COVID-19 прибалтийските подразделения в групата се опитаха да посрещната последиците от несигурността като преразгледат разходите и други инициативи, касаещи дейността им.  По този начин подобриха оперативната печалба в Прибалтика с +26,4 милиона евро, като най-голямата част от растежа дойде от литовските операции на дребно.

През 2020 г. стартира и платформата за електронна търговия T MARKET Online в България, както и в Полша – BARBORA.


Родни производители ще осигурят 260 тона българско агнешко и близо 5 млн. яйца за празниците в магазините на Lidl в цялата страна. Български са и основните продукти за празничната великденска трапеза, които веригата предлага – и прясно изпечени, и опаковани козунаци, свежи плодове и зеленчуци и богат избор от автентични вкусове от цялата страна.

Тази година агнешкото месо e от 8 български региона – Търговище, Шумен, Разград, Русе, Силистра, Пловдив, Кърджали и Сливен. То се предлага в удобна семейна опаковка (приблизително 2 кг.) и е единственото у нас със сертификат от световния лидер в контрола на хранителни продукти SGS. В допълнение месото е опаковано в защитна атмосфера, което го запазва чисто и свежо.

Изцяло български, по традиционна рецепта, са и плетените 3 вида козунаци от „Фурната на Lidl“ – класически, със стафиди и с орехов пълнеж, както и мини козуначета със стафиди. Опакованите също са от местни производители, като тази година веригата ще предложи и козунак без никакви консерванти и с пълнеж от стафиди на собствената марка „Родна стряха“.

Специално за Великден веригата ще осигури и близо 5 млн. яйца от български ферми, както и български яйца, обогатени със селен, а за вечно бързащите ще има и вече боядисани – готови за трапезата. 


Компанията Кока-Кола обяви новия дизайн на търговската марка Coca-Cola, която включва напитките Coca-Cola и Coca-Cola Без Захар. Новият облик на напитките е изчистен и същевременно актуален и свеж. Част от новия дизайн на Coca-Cola е визуалната метафора за повдигане на духа, която се изразява чрез гордото издигане на логото на Coca-Cola до горната част на етикета.

Оттук нататък, визиите на Coca-Cola Original Taste и Coca-Cola Без Захар ще се различават драстично. Червен фон с бял шрифт ще остане основната визия на Coca-Cola Original Taste, а червен фон с черен шрифт ще привлича погледите на потребителите към новата визия на Coca-Cola Без Захар.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg