EUR 1.9558
USD 1.8014
CHF 2.0465
GBP 2.3259
CNY 2.4896
you tube
mobile version

Фирми: Кауфланд, Фантастико, dm

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Кауфланд, Фантастико, dm

mail12:03 | 07.03.2025прегледи 293 коментарикоментари 0


Kaufland България разширява екипа си с над 100 нови работни места в София през март. Новите позиции са свързани с обезпечаване работата на новия хипермаркет на веригата, който предстои да отвори врати на територията на ритейл парк XOPark в средата на месеца. След разкриването на новите работни места, броят на служителите на Kaufland в София вече наброява близо 2000 души, а общият брой на служителите в цялата страна надвишава 7900 души. Това затвърждава мястото на компанията като един от най-големите частни работодатели в страната. 

Компанията се ангажира с дългосрочни инвестиции в човешкия капитал и продължава да подобрява условията за труд в съответствие с най-добрите международни практики. През изминалата година Kaufland България е изплатила над 150 млн. лв в заплати и социални придобивки на своите служители, утвърждавайки се като стабилен и коректен работодател. В последните 19 години Kaufland България е изплатила заплати на обща стойност 1,22 млрд. лв., а изплатените осигуровки са общо 401 млн. лв, като през 2024 г. надхвърлят 49 млн. лв. 

Като лидер в работодателските практики, и в новия си филиал в XOPark, ритейлърът осигурява отлични условия на труд. Освен модерната работна среда, служителите ще се възползват и от разширен пакет социални придобивки, включващ допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна в размер на 200 лв., бонуси за постигнати резултати, както и достъп до програми за обучение и кариерно развитие. Компанията осигурява гъвкаво работно време със заплащане до минута и подкрепа за работещи родители. Kaufland изплаща 600 лв. за раждане или осиновяване на дете, както и предоставя „Бебе пакет“ с най-необходимите за едно новородено принадлежности. Служителите в компанията имат право на 22 дни платен годишен отпуск, както и по 1 допълнителен ден за всеки 5 години в компанията. Kaufland България предоставя на екипите си и възможността за участие в разнообразни полезни инициативи, спортни събития и CSR активности.

Kaufland България възприема развитието на своите служители като дългосрочна инвестиция, като осигурява средно по 6 обучения годишно на служител и въвежда нови програми, съобразени с актуалните тенденции. Чрез своите инициативи Kaufland България затвърждава лидерството си в грижата за хората, като резултатите показват, че повече от 50% от служителите остават в компанията над 5 години, а над 80% от ръководителите са вътрешно повишени, което доказва ефективността на вътрешните обучения и програми за развитие.


Програмата "Фантастико до теб" ще финансира проекти на обща стойност 500 000 лв. Конкурсът ще стартира на 10 март, като за подкрепа могат да кандидатстват проекти в областите "Образование", "Развитие и приобщаване на хора в неравностойно положение", "Социално предприемачество", съобщават от "Фантастико". 

Кандидатурите ще се приемат в рамките на един месец и ще бъдат оценявани както от представители на "Фантастико груп", така и от външни експерти. И тази година ще може да се кандидатства за финансова подкрепа до 25 000 лв. на проект. Правилата за кандидатстване вече са публикувани на интернет страницата на компанията.

Това е третият конкурс на програмата "Фантастико до теб". От създаването ѝ до момента за финансиране са кандидатствали 562 проекта от цялата страна, а 42 от тях са получили подкрепа на обща стойност близо 700 000 лева. 

"Повечето от подкрепените от нас проекти вече са реализирани, а други са в процес на осъществяване. Изключително удовлетворени сме да виждаме ефекта от работата на организации, които работят в сферата на образованието, подават ръка на уязвими групи и са посветили дейността си на различни значими каузи. Предстои да покажем изключително вдъхновяващи примери, които са доказателство, че сме насочили усилията си в правилна посока. Програмата е национална и отново ще очакваме кандидатури от цялата страна", заяви Владимир Николов, оперативен президент на "Фантастико груп". 

Освен чрез провеждането на конкурс, програмата "Фантастико до теб" подкрепя дългосрочно редица каузи. Сред устойчивите инициативи на "Фантастико груп" са проектите "Моите будители", "Прегледай се. Погрижи се за себе си!", "Подай ръка", дарителските инициативи в подкрепа на УНИЦЕФ България, партньорството с Българската хранителна банка и други. Общият принос на компанията, клиентите и служителите ѝ за 2024 г. достига 1,5 млн. лева.


dm откри нов магазин в гр. София, Park Center, ниво 0, бул. „Арсеналски“ 2. 

Същевременно компанията започна дарителска кампания под мотото „Моята покупка е с мисия“. Тя е в подкрепа на жени в нужда. В рамките ѝ компанията ще отделя по 0,15 лв. от покупката на всеки продукт от марката Jessa – собствена линия продукти за дамска хигиена. Дарителската инициатива ще продължи до края на май и е в партньорство с фондация „П.У.Л.С.“.  

След кампанията dm България ще предостави събраната сума под формата на продукти за дамска хигиена. Със съдействието на неправителствената организация те ще достигнат до жени и момичета в нужда – с ниски доходи или в риск. Кампанията „Моята покупка е с мисия“ се провежда онлайн, в Моят dm-App и във всички dm магазини в периода 01.03-31.05.2025 г.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg