АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Лидл, Кауфланд, ААП
Лидл България е най-популярният бранд във Facebook сред хранителните вериги, според класация на Forbes България. Проучването показва българските марки с най-много фенове в социалната мрежа и отличава брандa Lidl сред водещите в класацията, с над 400 хил. последователи на официалната Facebook страница на компанията.
Kaufland България е любимата търговска верига на българите според единствената потребителска класация у нас „Моите любими марки“. Изборът на Kaufland за безспорен победител е резултат от директен потребителски вот. На награждаващата церемония снощи компанията беше удостоена още с отличия в категориите „Любим работодател – международна компания", „Бебешки и детски продукти" - за марките Hip&Hopps и Kuniboo; „Собствени марки – храни и напитки" за K-Classic; „Вегетариански, веган и супер храни" за K Bio. Kaufland България получи и специално отличие за „Бранд мениджър". С това наградите, които заслужи в 12-ото издание на класацията „Моите любими марки“, са общо седем.
Компанията слага начало на поредица безплатни онлайн семинари под името We Know, You Grow. Уебинарите са насочени към ученици, студенти и наскоро завършили висшето си образование млади хора, на които предстои да направят първите крачки в своето кариерно развитие. В онлайн академията професионалисти ще споделят добри практики от своята работа в компанията и ще засягат разнообразни теми, свързани с изграждането на професионални и личностни умения като работа в екип, управление на времето, креативно мислене, приоритизиране на задачи и много други.
Онлайн семинарите ще се провеждат веднъж месечно и ще са с продължителност от един час. Участващите в тях лектори работят в различни дирекции на Kaufland България и имат разнообразни сфери на дейност – от търговия и продажби до маркетинг и комуникации, човешки ресурси, финанси, счетоводство и много други. Първият уебинар от академията We Know, You Grow ще се проведе на 30 юли, четвъртък, от 16:00 до 17:00 ч., а негов лектор ще бъде Константин Петров, мениджър кампании в отдел „Маркетинг“ на Kaufland България. Константин Петров е част от екипа на компанията от над 3 години. Има дългогодишен опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Резултат от работата на неговия екип в Kaufland през последните 3 години са редица успешно реализирани кампании, сред които „Свежите супергерои“, „Топчовците“, и създаването и налагането на първата национална собствена марка продукти на Kaufland България „Брей!“. Константин ще сподели повече за опита и работата си в Kaufland и какви са тайните зад успеха на маркетинговите кампании на водещата търговска верига в България. Всеки желаещ да участва в семинара, може да се запише напълно безплатно в онлайн формата за участие.
За председател на Управителния съвет на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България /ААП / беше избран Храбрин Иванчев – „КИА Моторс България-София” ООД. За членове на УС бяха избрани г-та: Александър Бабанин – „Силвър Стар Моторс” ЕАД; Александър Костадинов – „Мото Пфое БГ” ЕООД; Васил Баров – „Ратола Корпорейшън” ЕООД; Вихрен Горанчев – „Опел Саутийст Юръп ЛЛС”; Георги Загоров – „Турботракс България” ООД; Емил Гърнев – „Рено Нисан България” ЕАД; Станислав Панчев – „Италия Моторс” ЕООД.
Общото събрание изказа благодарност към Александър Миланов – „БМВ България” ЕООД за неговата дългогодишна дейност като член и председател на Управителния съвет в три последователни мандата, максимално допустими по отношение на мандатността от устава на ААП. Изпълнителен директор на ААП остава Татяна Груева.
Tweet |
|