EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми: Лидл, Кауфланд, Спиди

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Лидл, Кауфланд, Спиди

mail07:10 | 14.09.2021прегледи 691 коментарикоментари 0


В периода януари-юни 2021 година беше отчетен ръст от 75% на онлайн трансакциите с кредитни карти, издадени от БНП Париба Лични Финанси в България в сравнение с първата половина на 2020 година. Според експертите на банката, обяснението за този значителен ръст е, че в периодите на локдаун хората по-често пазаруваха онлайн и търсеха удобни решения, които да им позволят да купуват безналично и от разстояние.

Желанието за безконтактно пазаруване и ръстът на предлаганите продукти и услуги доведе до значителен ръст на картовите плащания като цяло. През първата половина на 2021 година БНП Париба Лични Финанси отчете ръст от 26.4% на общия брой на трансакциите с кредитни карти. Хората най-често използваха картите си в хранителни магазини и хипермаркети – 47.6% от трансакциите, за покупка на продукти и услуги за забавление – 18.7% и за стоки за ремонт на дома – 14% от трансакциите.

Това са част от тенденциите от третото издание на проучването „Личните финанси на българина“ от БНП Париба Лични Финанси в България. То е базирано на статистическите данни за трансакциите с активни кредитни карти, издадени от банката. Проучването обхваща периода януари-юни 2021 година.

------------------

Как една компания може да спести на своите служители над 1200 работни часа годишно? Колко разходи могат да се спестят, ако се променят ценовите табели или начинът, по който хлябът достига до магазините? Отговор на всички тези въпроси дадоха 8-те стажанти на Лидл България и новаторските проекти, които разработиха като част от стажа си в компанията.

В продължение на 2 месеца те работиха по конкретни практически задачи, които на финала успешно защитиха пред ТОП мениджмънта на веригата. Всички те признават, че работата в Лидл България им е дала нови практически знания, направила ги е по-отговорни, организирани и уверени и не на последно място, ги е срещнала с нови приятели. В резултат на всичко това повечето от тях вече искат да продължат да работят и да се развиват в компанията.

„Успешното представяне на нашите стажанти за пореден път показва, че за успеха най-важно е желанието да учиш и да се развиваш. Дори да нямаш много опит или да правиш първите си стъпки, имаш ли желанието и мотивацията – вратите в Lidl са винаги отворени. Доказват го именно програми като стажантската ни програма, която е чудесна възможност за успешен кариерен старт на младите хора“, коментира Катерина Шопова, директор Човешки ресурси в компанията.

Стажантската програма на Лидл България се провежда за втора поредна година. Тази година за нея кандидатстваха близо 120 български студенти от страната и чужбина. Програмата дава реален шанс на младите хора не само да опознаят веригата отвътре, но да продължат професионалното си развитие в нея. Точно какъвто е примерът с двама от миналогодишните стажанти – Марина Дакова и Кристиян Начев, които започнаха в Lidl като стажанти, а вече са част от екипа на компанията.

-------------------

Kaufland Bulgaria, част от германската търговска верига Kaufland, заяви, че през август 2021 г. е отворила пет нови станции за зареждане на електрически превозни средства (EV). Станциите се намират в магазините на Kaufland в градовете Русе, Добрич, Плевен, Ботевград и Сандански. Досега Kaufland е инвестирала над 1 млн. лева в своите зарядни станции. Първите станции бяха инсталирани в началото на 2017 г., като първоначално зареждаха средно 1200 електрически превозни средства на месец и консумираха 12 000 kWh електроенергия. След последното добавяне на петте станции, Kaufland Bulgaria експлоатира общо 14 зарядни станции в 11 града. Kaufland навлезе на българския пазар през 2006 г. Компанията е част от германската Schwarz Group, която също оперира търговската верига Lidl в България.

-------------------------------

Към 30 юни 2021 г. приходите на „Спиди“ от вътрешния пазар възлизат на 75,905 млн. лева спрямо 64,62 млн. лева година по-рано, което представлява увеличение от 17,5%. Приходите от външните пазари са в размер на 75,985 млн. лева спрямо 58,643 млн. лева, което е ръст от почти 30%. Общите приходи на дружеството възлизат на 156,566 млн. лева към края на юни спрямо 127,785 млн. лева, което е с 22,5% повече на годишна база. Разходите на дружеството се увеличават с малко над 16% на годишна база към 30 юни заради ръста на цените на горивото, увеличението на разходите за заплати и разходите за подизпълнители. Компанията отчита, че разходите за подизпълнители растат заради разширяването на международните доставки.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg