АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Лидл фермерски пазари, Хепи в Лондон
Pecтopaнт oт бългapcĸaтa вepигa зa xpaнeнe Нарру e oтличeн ĸaтo нaй-дoбpият pecтopaнт в Лoндoн, cъoбщaвa Еvеnіng&Ѕtаndаrt. Cпopeд ĸлacaциятa Вrіtіѕh Rеѕtаurаnt Аwаrdѕ 2022 pecтopaнтът Нарру, нaмиpaщ ce нa плoщaд "Πиĸaдили Cъpĸac" e пo-дoбъp ĸoнĸypeнтитe cи Fаllоw, Lе Gаvrосhе, ВіВі и Rоtі Кіng. Нарру гpaбнa и нaгpaдaтa в ĸaтeгopиятa зa нaй-гocтoпpиeмeн пepcoнaл. Πъpвият pecтopaнт oт вepигaтa Нарру Ваr & Grіll e oтĸpит във Bapнa през 1994 г.
---------------------------
Стартират есенните издания на традиционните фермерски пазари на Lidl, с които веригата подкрепя малките и средни регионални производители. На 16, 17 и 18 септември от 10.00 до 19.00 ч. на паркинга пред магазина в столичния кв. Борово, ул. Ладога 3, посетителите ще могат да избират сред търсени и любими вкусове хлебни, млечни и месни изделия, биосертифицирани плодове и зеленчуци, мед, билкови тинктури, вино и др.
Интерес се очаква да предизвикат леко газираните напитки с вкус на плодове и билки – ягода с лайка, праскова с липа и мурсалски чай, на производителят „Клопатар“ от Пловдив.
На 9-тото издание на пазара ще се включат петима нови фермери. Любителите на традиционните питиета ще могат да опитат от вината на Бисер Иванов от семейната винарска изба „Мелнишки пирамиди“, производител на вино от местни и чуждестранни сортове с подчертано мелнишки характер. За пръв път в пазара участие ще вземе производителят на ароматни ябълки, круши и мушмули Георги Сотиров от планинското с. Веринско, а Тодор Моралийски от с. Гурково ще се включи с любимия за сезона червен и зелен пипер, подходящ за приготвяне на вкусна зимнина.
На събитието за пръв път ще присъства и Яни Андреев, пчелар от с. Козлец, който ще представи мед и пчелни продукти, подходящи за предстоящите есенно-зимни месеци. Той е познат като победител в третия сезон на телевизионното предаване „Фермата“.
През летните месеци юли и август фермерските пазари на Lidl се пренесоха на морето, като в четирите морски издания се включиха общо 66 фермера. За 8 събития до момента, компанията е дала възможност на 109 фермера от 49 населени места да покажат и популяризират своята продукция сред клиентите си. Резултатите отчитат 47% повече фермери спрямо цялата 2021 г., което показва необходимостта от подобни събития и големия интерес сред участниците.
Tweet |
|