EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Метро, Shell, ИКЕА

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Метро, Shell, ИКЕА

mail11:05 | 10.09.2021прегледи 912 коментарикоментари 0


За пета поредна година МЕТРО България ще отбележи празника на традиционните български продукти и добрия вкус - „Фестивал на розовия домат“. Специален фермерски пазар ще очаква посетителите на 12 септември от 10:00 до 17:00 часа на паркинга на магазин МЕТРО на бул. „Цариградско шосе“ 7-11 км. Освен с традиционния фермерски пазар, тази година „Фестивал на розовия домат“ ще бъде отбелязан и с редица дигитални активности, които ще зарадват потребителите с интересно и полезно съдържание и много награди. 

Тазгодишното издание на „Фестивал на розовия домат“ е с фокус върху опазването на българските традиции в кулинарията и популяризирането на автентични селскостопански продукти сред настоящи и бъдещи поколения. По време на фермерския пазар родни производители, с които МЕТРО България работи съвместно в рамките на програмата „Отгледано с грижа в България“, ще представят своите земеделски и млечни продукти, които посетителите ще могат да закупят на място. Сред участниците на фермерския пазар са земеделци от с. Смилян, с. Реселец, гр. Петрич и гр. Пловдив, представени лично от Институт по зеленчукови култури „Марица“. Производителите ще предлагат различни сортове розови домати, краставици, смилянски фасул, реселешки лук и други пресни зеленчуци.

Автентичните български продукти ще намерят специално място и в менюто на едни от най-популярните ресторанти за стрийт фууд в София. Всеки желаещ ще има възможността да пробва специалните ястия на Podlez, HamBar и BBQ Brothers, представящи традиционните български продукти и вкусове по модерен начин. 

Спазвайки ангажимента си да редуцира своя екологичен отпечатък върху околната среда и да даде пример за устойчиви практики на работа, компанията е планирала и поредица от онлайн активности за малки и големи, които ще представят различни идеи за внедряване на природосъобразни практики в ежедневието им. 

Shell отбелязва 30 успешни години в България и най-високо ниво на обществено доверие в сектора, според проведено наскоро независимо национално проучване. Резултатите от него разкриват още, че компанията заема челна позиция и в ключовата категория „водеща марка“ на българския пазар за търговия с горива. Oмнибус изследването е проведено през май 2021 г. от водещата глобална агенция KANTAR и е с фокус върху разбирането и вижданията за устойчивостта на българите. В него участва представителна извадка от граждани над 18 г. възраст от всички 28 административни области в страната, над 50% от които – шофьори. Проучването е едно от първите у нас по темата устойчивост и устойчиво развитие, която е сред неотложните приоритети на ЕС.

Над 25% от анкетираните шофьори споделят още, че за тях Shell дава позитивен пример, полагайки системни усилия за намаляване на въздействието си върху околната среда в България, както и че работи в посока на енергийните нужди на бъдещето. Същият процент от анкетираните определят Shell като лидер в предоставянето на устойчиви енергийни решения у нас.
В глобален план Shell наскоро обяви амбицията си да се превърне в енергиен бизнес с нулеви емисии до 2050 г. или по-рано в съответствие с тенденциите в обществото и очакванията на клиентите. Първите стъпки в тази посока са направени вече и в България и намират израз в редица проекти, които Shell инициира у нас. Компанията намали емисиите от своите операции, използвайки електрическата енергия от 100% сертифицирани възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) за захранване на всички търговски комплекси, оперирани от компанията в България, подобри енергийната ефективност на своите операции и вече има инсталирани 18 електрозарядни станции на обектите си в страната в партньорство с Eldrive. От март тази година бе въведена и нова услуга за бизнес клиентите на Shell в България, с която да компенсират емисиите на въглероден диоксид от горивото, закупено с горивната карта Shell Card. Компанията компенсира емисиите чрез закупуване на въглеродни кредити*, генерирани от международни проекти, които опазват и възстановяват естествените екосистеми.

ИКЕА откри първия си магазин от ново поколение в България. Той се разполага в Mall of Sofia и е в непосредствена близост до централната част на града. Акцент в деня на откриването бе тематичното „разопаковане“ на обекта, в който участваха първите клиенти на магазина. 

За 10 години на българския пазар, ИКЕА развива динамично своята палитра от търговски обекти, за да предложи на клиентите си повече възможности и гъвкави решения спрямо техните нужди.  В България ИКЕА отваря своя пети обект, който се различава от вече познатите за клиентите на марката формати. ИКЕА Mall of Sofia е градски формат на лесно достъпна локация, където почитателите на марката могат бързо и удобно да намерят селекция от аксесоари за дома, любими шведски храни за приготвяне вкъщи, а също така да направят специализирана консултация при покупката на кухни METOD и гардеробни системи PAX. 

Обектът заема 1200 кв.м. площ като предлага на потребителите над 1000 артикула, които могат да бъдат закупени на място – аксесоари за готвене и сервиране, декорация, спално бельо, детски продукти, шведски кюфтенца, напитки и други. Останалите продукти от асортимента могат да бъдат поръчани и получени в магазин ИКЕА София или чрез услугата „Доставка до дома“. 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044