EUR 1.9558
USD 1.7948
CHF 2.0409
GBP 2.3262
CNY 2.4825
you tube
mobile version

Фирми: Метро, Кауфланд

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Метро, Кауфланд

mail18:13 | 20.03.2025прегледи 168 коментарикоментари 0


През изминалата финансова година (1 октомври 2023 г. – 30 септември 2024 г.) "Метро България" има продажби от над 1,2 млрд. лв. и постигна най-високия реален ръст в историята си - 10 процента (без инфлация).

Основен двигател на успеха са бизнес клиентите, които формират над 60 на сто от общите продажби, както и бързо развиващата се услуга "Доставки". Принос има и програмата "Вземи повече, спести повече" ("Цени на ниво"), с отстъпки за количество върху над 7000 продукта, съобщи Жан Котан, изпълнителен директор на компанията. 

"Метро България" е най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Тя управлява 11 магазина, както и една база за "Доставки", с 2000 служители, посочват от търговската верига.


През настоящата година "Кауфланд" планира да повиши обема на продадената българска земеделска продукция с 10 на сто, съобщиха от веригата.

През миналата година в магазините й са реализирани над 53 000 тона български плодове и зеленчуци. Компанията подкрепя родното производство, като в асортимента на веригата се предлагат стоки от 305 български производители, продукцията на 40 от тях е в секцията "Плодове и зеленчуци". 

За да повиши целево дела на родните стоки в магазинната си мрежа, през 2019 г. "Кауфланд" стартира програма за Договорно изкупуване на земеделска продукция. Само за 2024 г. продадените в магазините на веригата плодове и зеленчуци по тази програма са над 21 000 тона. Cpeд тяx ca вcичĸи тpaдициoнни плодове и зeлeнчyци зa бългapcĸия пoтpeбитeл - домати, краставици, лук, марули, репички, картофи, моркови, малини, ягоди, боровинки, дини и пъпеши. 

Програмата предоставя сигурност, прозрачност и гарантира реализация на родната продукция във всеки един хипермаркет на "Кауфланд" в страната, посочват от веригата. Като част от партньорството по договорното изкупуване, "Кауфланд" и българските производители заедно планират количествата, избират продукта, сорта и семената. С подписването на договора за производство доставчикът получава документ, въз основа на който може да кандидатства за получаването на заеми и субсидии от различни агенции и фондове.

От старта на програмата общият брой договори на "Кауфланд" с български земеделски производители е 157, като плановете на компанията са да увеличат броя на договорите си с нови 35 през настоящата година. Така очакваният обем на реализираната продукция по програмата за договорено изкупване ще достигне над 24 000 тона. Продукцията на всеки един от производителите е с гарантиран български произход и сертификати за качество, се посочва в съобщението.

 


Тагове: Метро, ръст
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6985