АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Мтел, Теленор, Карлсберг
Общите приходи на Теленор за първото тримесечие на 2017 г. се увеличиха с 2% в сравнение със същия период на миналата година, а приходите от мобилни такси и услуги нараснаха с 1% на годишна база. Печалбата пред данъци, лихви и амортизации (EBITDA) се увеличи с 3% благодарение на по-високите приходи от абонатите на договор. Средният приход от един потребител (ARPU) за първото тримесечие на 2017 г. нарасна с 6%, спрямо същия период на 2016 г. благодарение на тенденцията за преминаване към планове с по-висока месечна такса.
Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi&Saatchi, BBDO, McCann Erickson – София и „The Smarts“, които бяха рекламна агенция на Мтел от 2014 година досега. Saatchi & Saatchi отваря врати в България през 1995 година и вече повече от 20 години участва активно в изграждането и развитието на рекламната индустрия в страната. Агенцията е част от най-голямата комуникационна група в България – Publicis One, а в световен мащаб има 130 офиса в 70 държави и над 6500 служители. През годините Saatchi & Saatchi е печелила десетки отличия от различни конкурси за реклама, а през 2016 година стана „Агенция на годината“ в конкурса за рекламна ефективност "Effie България".
Карлсберг Груп публикува финансовите си резултати за първо тримесечие на 2017 година. Компанията отбелязва стабилно финансово начало на годината, в унисон с прогнозите за цялата година – нетните приходи се увеличават с ръст от 4%, а общият обем на продажбите остава стабилен. На глобално ниво Карлсберг Груп отчита ръст при международните марки в премиум сегмента: Tuborg (+1%); Carlsberg (+8%) и Grimbergen (+25%).
В западноевропейския регион, част от който е и Карлсберг България, нетните приходи на компанията бележат ръст от 2% до общо 7.8 млрд. датски крони, а общият обем на продажбите също нараства с 2% до 13,3 млн. хектолитра.
България, заедно с пазарите на Карлсберг в Германия и Италия, има сериозен принос за доброто представяне в първото тримесечие на годината. У нас през първото тримесечие на годината Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял – при свиващ се общ пазар с 3,3% в обем и 3,9% в стойност – според данни на агенция Nielsen A/S. За първо тримесечие пазарният дял на компанията в България е нараснал в обем с 5 процентни пункта – достигайки до 27,7% дял от пазара на бира. Представянето на местните марки е както следва: Пиринско с +15,3% в обем и с +2,8% в пазарен дял, достигайки 17,2% от обема на общия бирен пазар; Шуменско расте както в обем (с +29,1%), така и в пазарен дял (с +2,2%).
Tweet |
|