EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми: Напоителни системи, Starbucks, Нестле, Ytong

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Напоителни системи, Starbucks, Нестле, Ytong

mail17:05 | 26.03.2019прегледи 843 коментарикоментари 0


Приключи възстановяването на пропуканата подпорна стена на река „Чая”, край пловдивското село Катуница, което беше възложено на “Напоителни системи” ЕАД. 

„Извършените дейности по укрепването на реката са изправяне на коритото и възстановяване на заливаемата тераса, заскаляване за намаляване агресията на водата към бреговете. Почистена е от храстовидна и дървесна растителност, които са отклонявали теченията й. Брегът е укрепен и трамбован. Подпорната стена е окончателно завършена и предстои комисия да приеме обекта“. Това съобщи пред медии в Пловдив Снежина Динева, изпълнителен директор на “Напоителни системи” ЕАД.

В резултат на обилните валежи, в началото на месец февруари, укрепителната стена на река „Чая” в района на село Катуница се скъса и пропадна.  Последва бърза реакция на всички отговорни институции, а особеността  на случая произлизаше от това, че реката попада  в защитената зона на „Натура 2000”.

Пред партньори, медии и почитатели световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest Coffee, лансира новото здравословно меню, създадено специално за Starbucks от новото лице и първата жена – член на журито на MasterChef – Силвена Роу. То включва плодово смути с ананас, банан и манго, десерт с чия и маракуя, както и кроасан с риба тон и сирене „Моцарела“.

По традиция част от продажбите, реализирани от менюто на Силвена Роу в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България.

През тази година предстои откриване на още обекти Starbucks във Варна и София, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в други градове. Извършва се и реновиране на по-старите обекти на компанията у нас.

На 30.3.2019 г. за първи път в България Starbucks ще отбележи глобалната инициатива Часът на Земята, пускайки в употреба специална чаша за многократна употреба с уникален дизайн. Така компанията насърчава клиентите да донесат собствените си чаши, когато посещават Starbucks, което е основен приоритет в стратегията за намаляване на отпадъците.

Нестле инвестира в иновативни технологии и подобрения в своите фабрики, дистрибуционни центрове и административни офиси. Компанията работи и със силен фокус върху отговорното използване на природните ресурси, като благодарение на тези инвестиции е намалила потреблението си на вода с близо 60% спрямо 2010 г., пестейки над 87236 м³ вода годишно или по 165 литра вода за всяка минута. Спестеното се равнява на консумацията на питейна вода на 600 четиричленни семейства в продължение на една година.

Над 50% от тези спестявания на вода са постигнати благодарение на използването на затворени цикли, които използват охлаждащата вода многократно, вместо тя да се изхвърля в канализацията. След преминаването на водата през машината тя се охлажда повторно и отново се отвежда към оборудването. Двуролковият рифайнер за крем, инсталиран през 2016 г., е един от примерите за инвестиция в опазването на водните ресурси. По данни на производителя машината се нуждае от 2.6м³/ч (2600 литра/час) за охлаждане. Първоначално машината е работела с питейна вода, която след първично преминаване през нея се изхвърля в канализацията. След инсталирането на затворения цикъл машината се охлажда с една и съща оборотна вода. През 2018 г. рифайнерът е бил в работен режим 2524 часа, през които, ако липсваше този затворен цикъл, биха били изхабени повече от 6565м³ вода.

През тази година ‘‘КСЕЛА България‘‘ отбелязва 25-годишен юбилей на марката YTONG на нашия строителен пазар. Познатите и широко използвани в цяла Европа продукти идват у нас в средата на 1994 г. От този момент най-старата регистрирана търговска марка в света за строителни материали е на разположение на българските проектанти и строители.

YTONG е доказал своите качества през годините и се е утвърдил като незаменима част от съвременното строителство и е основен материал в сградите, които се сертифицират по системите за устойчиво строителство LEED, BREEAM и DGNB.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044