АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Нестле, Одело, BTL Industries
10:07 | 16.07.2019 3045 коментари 0
Валверт пуска на пазара първата за Нестле в Европа бутилка вода, изработена от 100% рециклирана пластмаса.
Марката минерални води Валверт пуска на пазара първата за Нестле в Европа нова бутилка, изработена изцяло от рециклирана пластмаса. Тази иновация е стъпка напред към изпълнението на ангажимента на Нестле да увеличи съдържанието на рециклирана пластмаса в своите бутилки вода до 35% в световен мащаб до 2025 г. Валверт използва вече употребявани бутилки за производството си и не създава нова пластмаса. Марката залага на висококачествена рециклирана пластмаса, която е необходима за бутилираната вода. Това ще позволи не само пускането на пазара на бутилка от 100% рециклирана пластмаса от 1,5 л., но и на бутилка от 50% рециклирана пластмаса от 500 мл. Целта на марката е бутилката от 500 мл. също да бъде направена изцяло от рециклирана пластмаса до края на 2019 година.„Когато намерим правилната среда по отношение на човешки капитал и подкрепа от правителството, инвестициите ни са успешни. Убедени сме, че бизнесът ни в България ще бъде ползотворен и ще продължим да се развиваме“, каза г-н Ахмет Байрактар, президент на „одело Лайтнинг Груп“, по време на официалната церемония за откриване на развойния център на компанията в София. На събитието присъстваха Стамен Янев, изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции, представители на собствениците, мениджърите на развойния център от „одело Германия“, директорът и ръководителят на развойния център в България. R&D офисът работи по проекти за задни светлини на автомобили, които ще бъдат в масово производство 2 години след първоначалната проектна фаза. Специалистите в него реализират на практика визията на производителя, вземайки предвид функционалността, трайността, сигурността и естетиката на автомобилния компонент, както и цялостния външен вид на колата. Развойният център в момента има екип от 10 висококвалифицирани инженери, които вече работят по първия си проект за един от клиентите на „одело“. До края на тази година се очаква екипът да се увеличи до 20 и да достигне общ брой от 40 служители в рамките на 3 години. Те работят в няколко дисциплини, сред които механичен дизайн, оптика, хардуер електроника, софтуер електроника и тестинг. „Търсим динамични млади специалисти, които са готови да посрещат предизвикателствата на автомобилния сектор и да се развиват в тази среда“, посочи г-н Мюрсел Гюлен, изпълнителен директор на „одело“. Откриването на развойния център отбелязва реализирането на само една част от планираната инвестиция за 40 милиона евро на „одело“ в България. Паралелно с него, компанията почти приключи с изграждането на производствен завод за стопове на Mercedes-Benz в Тракия икономическа зона край Пловдив, в който ще работят около 400 човека. За инвестицията си в страната „Одело България“ е удостоена със Сертификат за Инвеститор Клас А от Министерството на икономиката, а през март 2019 г. спечели наградата в категория „Инвестиция на зелено“ в конкурса „Инвеститор на годината“, организиран от Българската агенция за инвестиции. „Одело“ е водещ доставчик на автомобилни светлини, работещ за най-големите производители на автомобили като Daimler, BMW, Audi, VW, Renault, Toyota и др. Компанията има заводи в Германия, Словения, Турция и Китай, както и развойни центрове в Щутгарт (Германия) и Бурса (Турция), а общият брой служители надхвърля 4 000.
BTL Industries, eдин от най-големите производители на медицинска апаратура в света, регистрира продажби в размер на 101 024 405 лв. за първите шест месеца на 2019 г. Това е почти 2 пъти повече в сравнение със същия период на предходната година, когато продажбите възлизат на 51 121 342 лв. Компанията отчита и друго значимо постижение – от януари до юни 2019 г. в България са произведени над 12 000високотехнологични медицински уреда. За сравнениe – техният брой през първото шестмесечие на 2018 г. е 9 230.
САЩ е пазарът, на който BTL бележи най-висок ръст в продажбите на апарати от началото на годината, а най-голям брой уреди са продадени в Румъния. Компанията се развива успешно и на други международни пазари, сред коитоПолша, Германия, Франция, Италия, Чехия, Мексико, Индонезия, Чили, Южна Корея.
Друго значимо постижение от последните седмици е силното представяне в ежегодната класация на в. „Капитал“„Най-големите компании в България“. BTL Industries е на 22-ро място по рентабилност и на 30-о по ръст на приходите. Компанията се изкачва и до 24-тa позиция в категория „Топ 40 в сектор машини и оборудване“, като отчита близо четири пъти по-голям ръст от средния за първите 40 в бранша.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg