EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Фирми: Нестле, Хайнекен

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Нестле, Хайнекен

mail13:45 | 22.02.2022прегледи 1120 коментарикоментари 0


Групата Нестле бележи положителен ръст през 2021г., като изпълнението в  България е по-добро от това на зоната, към която принадлежи. Органичният ръст достига 7,5%, с реален вътрешен ръст (RIG) от 5,5% и ръст в цените 2,0%. Ръстът е подкрепен от продължаващия положителен тренд в продажбите на дребно, стабилното възстановяване на каналите за консумация извън дома, повишените цени и нарастването на пазарния дял.

2021 г. бе успешна за Нестле България въпреки предизвикателната макроикономическа обстановка, повлияна от пандемията. Постигнат е 7,3% органичен ръст, реален вътрешен ръст от 6,8%  и положителен ръст в цени от +0,5%.

Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България коментира:

„2021 г. беше успешна за Нестле България въпреки предизвикателната макроикономическа обстановка, повлияна от пандемията. Постигнахме 7,3% органичен ръст, реален вътрешен ръст от 6,8%  и положителен ръст в цени от +0,5%. Това представяне е по-добро от общото за зоната и сме горди с това.  Двуцифрен органичен ръст отбелязаха  бизнесите Храна за домашни любимци, Детско хранене и Nestlé Professional. Кулинарният бизнес и бизнесът с напитки допринесоха за добрите резултати със стабилен органичен ръст. Добро представяне имаше и в каналите на реализация на Ключови клиенти, Дистрибутори и Търговци на едро. След предизвикателствата на 2020  значителен ръст се наблюдава и в каналите за продажба извън дома и добро представяне в електронната търговия.

През 2021 Нестле България отчете най-добрия двуцифров марж на оперативната печалба за последните пет години, фокусирайки се върху развитието на портфолиото и оптимизацията на разходите.

И през миналата година Нестле България демонстрира устойчивост в условия на променлива икономическа среда, като в същото време направи значителни инвестиции за бъдещия просперитет на компанията, засилване на стратегическото управление и оптимизиране структурата на компанията на всички нива. Това заедно с постоянното развиване на нашите служители, утвърди позицията ни като водеща компания в България в областта на балансираното хранене и на здравословния начин на живот.“

--------------------

Heineken N.V. (EURONEXT: HEIA; OTCQX: HEINY) обяви финансовите си резултати за цялата 2021 година, като общият обем бира бележи 4,6% органичен ръст.

Обемът на марката Heineken® бележи ръст 17,4% с голям превес над 2019.

HEINEKEN в България е представена от ЗАГОРКА АД. Пивоварна Загорка навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията” през 1902 г. от д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 26 години, компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno и сайдера Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон, малина, ягода и мента и портокал и грейпфрут.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg