АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: Нестле, Хайнекен
Групата Нестле бележи положителен ръст през 2021г., като изпълнението в България е по-добро от това на зоната, към която принадлежи. Органичният ръст достига 7,5%, с реален вътрешен ръст (RIG) от 5,5% и ръст в цените 2,0%. Ръстът е подкрепен от продължаващия положителен тренд в продажбите на дребно, стабилното възстановяване на каналите за консумация извън дома, повишените цени и нарастването на пазарния дял.
2021 г. бе успешна за Нестле България въпреки предизвикателната макроикономическа обстановка, повлияна от пандемията. Постигнат е 7,3% органичен ръст, реален вътрешен ръст от 6,8% и положителен ръст в цени от +0,5%.
Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България коментира:
„2021 г. беше успешна за Нестле България въпреки предизвикателната макроикономическа обстановка, повлияна от пандемията. Постигнахме 7,3% органичен ръст, реален вътрешен ръст от 6,8% и положителен ръст в цени от +0,5%. Това представяне е по-добро от общото за зоната и сме горди с това. Двуцифрен органичен ръст отбелязаха бизнесите Храна за домашни любимци, Детско хранене и Nestlé Professional. Кулинарният бизнес и бизнесът с напитки допринесоха за добрите резултати със стабилен органичен ръст. Добро представяне имаше и в каналите на реализация на Ключови клиенти, Дистрибутори и Търговци на едро. След предизвикателствата на 2020 значителен ръст се наблюдава и в каналите за продажба извън дома и добро представяне в електронната търговия.
През 2021 Нестле България отчете най-добрия двуцифров марж на оперативната печалба за последните пет години, фокусирайки се върху развитието на портфолиото и оптимизацията на разходите.
И през миналата година Нестле България демонстрира устойчивост в условия на променлива икономическа среда, като в същото време направи значителни инвестиции за бъдещия просперитет на компанията, засилване на стратегическото управление и оптимизиране структурата на компанията на всички нива. Това заедно с постоянното развиване на нашите служители, утвърди позицията ни като водеща компания в България в областта на балансираното хранене и на здравословния начин на живот.“
--------------------
Heineken N.V. (EURONEXT: HEIA; OTCQX: HEINY) обяви финансовите си резултати за цялата 2021 година, като общият обем бира бележи 4,6% органичен ръст.
Обемът на марката Heineken® бележи ръст 17,4% с голям превес над 2019.
HEINEKEN в България е представена от ЗАГОРКА АД. Пивоварна Загорка навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията” през 1902 г. от д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 26 години, компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.
Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno и сайдера Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон, малина, ягода и мента и портокал и грейпфрут.
Tweet |
|