EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми: Тротонетки на Uber, Airbnb, Burger King

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Тротонетки на Uber, Airbnb, Burger King

mail17:40 | 12.04.2019прегледи 881 коментарикоментари 0


Американската транспортна компания Uber обяви, че пуска в Мадрид първите си електрически тротинетки на самообслужване чрез филиала си Jump, предаде Франс прес. Uber избра Мадрид за пускането на услугата за електрически тротинетки Jump by Uber) в Европа, като са предoставени 566 тротинетки, които могат да бъдат резервирани чрез приложението за 1 евро плюс 12 евроцента за всяка минута на ползване.

----------

Компанията за краткосрочно отдаване под наем на жилища Airbnb заяви, че ще продължи да позволява предлагането на жилища в окупирания от Израел Западен бряг. Спечелените пари ще бъдат дарявани за благотворителност "в различни части на света".Същата политика ще се прилага по отношение на контролираните от Русия Южна Осетия и Абхазия.Срещу компанията бяха заведени дела заради плановете й да забрани на платформата й да се предлагат апартаменти под наем на Западния бряг, окупиран от Израел във войната през 1967 година. Този ход цели да позволи на компанията да постигне споразумение с ищците.

---------------

Американската верига за бързо хранене Burger King спря показването в Нова Зеландия на рекламен клип, който предизвика недоволство сред потребителите на социални мрежи в Китай, предадоха ТАСС и Ройтерс. В рекламата актьорите се опитват да ядат хамбургери с помощта на пръчици за хранене. Клипът стана широко обсъждан в социалните мрежи в Китай, където мнозина жители на страната обвиниха компанията в опит да се надсмее над азиатските обичаи и правила на етикет и дори поискаха извинение. Някои китайски медии сравниха рекламата със скандалното видео на италианската модна къща Dolce&Gabbana от ноември миналата година. В клипа китайски модел се опитва да яде пица, спагети и каноли с пръчици и неуспешните й опити са придружени от неприятни фрази зад кадър, които много китайски потребители възприеха като унизителни и дори расистки. Модната къща впоследствие свали рекламата от интернет и се извини пред потребителите.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg