АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми: „Варчев Ексчейндж” без лиценз, Корадо
На свое заседание Управителният съвет на Българската народна банка (БНБ) отказа издаването на лиценз за извършване на дейност като платежна институция на „Варчев Ексчейндж” ООД на основание чл. 14, т. 2 от Закона за платежните услуги и платежните системи (ЗПУПС), след като установи, че във връзка с изискванията на чл. 10, ал. 4, т. 5, 6, 7, 9 и 10, представените от заявителя документи съдържат непълна или противоречива информация, както и че заявителят не е представил допълнително изискани от БНБ сведения и документи.
Българският производител на радиатори „КОРАДО-България“ АД в гр. Стражица, част от чешката КОРАДО Груп, стъпи на нови пазари. Продуктите на компанията вече се предлагат директно и с голям успех на френския пазар, добре известен с високите си изисквания.
В следващите няколко седмици започват и директните продажби на модерните и качествени отоплителни системи на „КОРАДО-България“ АД в Унгария. От дружеството отчитат постепенно и трайно повишаване на директните продажби и в други страни като Украйна, Румъния, Босна и Херцеговина. Българският пазар също откликва положително с развитие на продажбите.
Успешната пазарна експанзия на „КОРАДО-България“ АД върви ръка за ръка с традиционно стабилните в своя растеж резултати от икономическата дейност на дружеството. Красноречиви в това отношение са данните за изминалите 9 месеца на тази година. При техния анализ трябва да се има предвид, че се запазиха неблагоприятните условия в икономическата среда от гледна точка на цената на стоманата.
Антидъмпинговите мерки на Европейската комисия, обявени официално през август т.г., влязоха в сила със задна дата и цената на стоманата се повиши с около 40%. За да избегне значително повишаване на цените на крайния продукт, КОРАДО Груп заложи на нарастване на продажбите и развитие на клиентската си база. И в двете направления дружеството постигна успех като разшири пазарното си присъствие и повиши производството и продажбите си.
За деветте месеца на тази година печалбата нарастна на годишна база с 60% - от 1 866 хиляди на 2 947 хиляди лева.За същия период ръстът при продажбите е с 15% на годишна база – от 20 387 хиляди лева на 23 472 хиляди лева. Продадени бяха 340 хиляди броя радатори, което представлява увеличение от 16%.
Изминалият месец септември зае трето място от гледна точка на финансовите резултати в 20-годишната история на предприятието.
Отличните резултати на дружеството се дължат както на високия професионализъм на мениджмънта на компанията, така и на успешно реализираната инвестиционна програма в размер на 25 милиона лева.
Tweet |
|