EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Фирми: „Слънчо“ АД, "Адванс Терафонд",„Алтерко“ АД

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: „Слънчо“ АД, "Адванс Терафонд",„Алтерко“ АД

mail16:15 | 26.01.2023прегледи 1156 коментарикоментари 0


Производителят на детски храни „Слънчо“ АД приключва последното тримесечие на 2022 г. с ръст на продажбите и печалбата. Общите приходи на компанията към края на декември са за 7,539 млн. лева в сравнение с 6,083 млн. лева година по-рано, като се увеличават 24%. Ръстът на разходите за периода на годишна база е 23% до 6,12 млн. лева от 4,978 млн. лева. Най-силно на годишна база се увеличават разходите за материали – с 43% до 4,108 млн. лева към края на декември 2022 г. от 2,878 млн. лева към края на декември 2021 г.

-----------

"Адванс Терафонд" е продавало земи при средна цена от почти 2800 лева на дка през 2022 г. - най-високата цена досега. Постигната е и рекордно висока рента на земята през 2022 г. - за текущата стопанска година, която започна на 1 октомври 2022 г., е 56,16 лева средно на дка, което е с 35% повече в сравнение с предходната стопанска година (41,63 лева на дка). Дружеството е отдало под наем 142 726 дка, или почти 86% от земята, която може да отдаде под наем тази стопанска година. „Адванс Терафонд“ е продал за цялата година директно 8527 дка при средна цена от 2798 лева, което е донесло над 23,86 млн. лева на компанията.

-------------

„Алтерко“ АД увеличава с 56,1% годишните консолидирани приходи от продажби на устройства (включително свързани услуги) за 2022 г., показват предварителните оценки на компанията. Консолидираните продажби на устройства на дружеството за миналата година възлизат на 47,5 млн. евро, или 92,9 млн. лева. Приходите от продажби на устройствата за автоматизация на дома с марката Shelly нарастват с 60% до 45,2 млн. евро, което е 88,4 млн. лева. Приходите от продажбите на устройствата за проследяване MyKi се увеличават с по-бавен темп в сравнение с Shelly – с 20,6%, до 2,2 млн. евро, или 4,3 млн. лева.

-------------

Годишната класация за 2022 на Световната телепорт асоциация (WTA) определи Vivacom, част от United Group, като най-бързоразвиващия се оператор на сателитни услуги за бизнес клиенти в глобален мащаб. Освен че се издига до първата позиция сред 10-те най-бързо развиващи се оператори (категория The Fast 10), тази година Vivacom влиза и в групата на 20-те световни лидери в сектора. След нови инвестиции в развитието на наземната станция „Плана“ с фокус върху услугите за бизнес клиенти, през 2021 година Vivacom получи най-високата възможна степен на сертификация в областта на сателитните услуги - Tier 4.

Източник: investor.bg, economic.bg

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg