АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:Festo,Метро



На официална церемония в Интер Експо Център в София бе открито разширението на Техническия инженерен център (ТИЦ) на Festo в България – най-големия развоен център на концерна извън Германия.
Тази година Festo в България разширява създадения през 2019 г. Технически инженерен център. В него към момента работят над 170 високоекспертни инженерни кадри, които носят продуктова отговорност за ключови изделия, произвеждани с марката Festo. В развойния център се правят функционални и комуникационни тестове и изпитвания на високотехнологични продукти за Electric Automation, Pneumatic Supply, Pneumatic Controls, Life Tech, Electromagnetic Compatibility. Освен нови лабораторни и офис площи развойният център включва и иновативно изложбено пространство. ТИЦ е разположен на две локации в София и има изнесено звено в Габрово, като продължава да се разраства. Планирано развитие на ТИЦ през 2025 г.:- от 170 служители през 2024 г. до 300 през 2025 г.;
- от 1500 кв. м офис пространство в София Офис Център през 2024 г. до 2250 кв. м през
2025 г.;
- от 1400 кв. м за тестова лаборатория в Интер Експо Център през 2024 г. до 2500 кв. м през
2025 г.;
- работа по ключови иновативни проекти в областта на Edge Computing, Digital Twins Официални гости на събитието бяха Петър Дилов, министър на икономиката и индустрията, Н. Пр. Ирене Планк, посланик на Федерална република Германия, Мориц Зайлер, ръководител по икономическите въпроси към посолството на ФРГ, Мила Ненова, изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции, Милена Дамянова, директор на дирекция „Наука“ в Министерството на образованието и науката, и Ивайло Кукурин, кмет на район „Младост”. -------------------------- МЕТРО България променя своето юридическо наименование от МЕТРО Кеш енд Кери България ЕООД на МЕТРО България ЕООД, съобщи компанията. Тази промяна е естествена стъпка в развитието на компанията като многоканален търговец на едро, обслужващ клиенти от секторите ХоРеКа, традиционна търговия и домакинства. МЕТРО България осъществява бизнеса си чрез магазини за търговия на едро и услуга „Доставки“ за професионални клиенти (Food Service Delivery). Новото наименование отразява по-точно широкия обхват на дейността на компанията и стремежа й да бъде гъвкава и да отговаря адекватно на нуждите на клиентите си.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg