EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Фирми:Forever 21 в България, Visa, печалби на Бош

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Forever 21 в България, Visa, печалби на Бош

mail12:09 | 03.02.2016прегледи 926 коментарикоментари 0


Американският моден бранд Forever 21 ще отвори първия си магазин в Източна Европа в София през пролетта на 2016 в мол Paradise Center.  Forever 21 е една от най-големите специализирани търговски вериги в Съединените щати, с магазини, предлагащи т.нар. „бърза мода“, чиято цел е да предостави достъп до най-горещите модни тенденции на жени и мъже от всички възрасти. Магазинът в София ще предлага и други търговски марки на компанията, сред които Forever 21 Contemporary, мъжката линия Forever 21 MEN™, както и Forever 21® деним, бельо, спорт и обувки.

Visa Eвропа обяви данни, които показват силно представяне на бизнес картовите й продукти в България. Европейската платежна система отчита 42% увеличение в броя на издадените от българските банки карти за бизнеса и над 38% ръст в броя на трансакциите за последните четири години, като само за периода юли 2014-юни 2015 г. техният брой достига 3 млн. Общият потребителски разход на фирмените карти е над 360 млн. евро или стабилен ръст от точно 38% за същия период.

Европейският инвестиционен фонд (ЕИФ) и Райфайзенбанк (България) ЕАД подписаха гаранционно споразумение, чиято цел е да увеличи финансирането за иновативни малки предприятия и средни компании в България. Трансакцията се осъществява с подкрепата на Европейския фонд за стратегически инвестиции (ЕФСИ) – основата на Инвестиционния план за Европа. Така през следващите две години, Райфайзенбанк ще осигури финансиране в размер на 35 млн. евро за иновативни компании в България.  Кредитите ще се отпускат с гаранционно покритие от ЕИФ, в рамките на инициативата “ЕС ИновФин за Иноватори” с финансовата подкрепа по Програмата на ЕК  „Horizon 2020“.

През 2015 г. Група Бош за първи път регистрира над 70 млрд. евро приходи от продажби, както сочат предварителните данни. Компанията успя да повиши оборота си с 10% спрямо предходната година. Печалбата също се увеличи. Печалбата преди лихви и данъци (EBIT) е в размер на 4,5 млрд. евро, а с включени други извънредни ефекти достигна 5 млрд. евро. Оперативният EBIT е с 6,5% по-висок от предходната година.

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg