АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:IQOS ILUMA i, фермерски пазари на Лидл



Филип Морис България обяви пускането на пазара на IQOS ILUMA i, най- иновативното попълнение към портфолиото от бездимни алтернативи,
предназначени за пълнолетни потребители на тютюневи и никотинови продукти. С последните технологични подобрения на устройството IQOS компанията затвърждава водещата роля на бранда в развитието на бездимните алтернативи в света, които имат потнециала на намалят вредата в сравнение с цигарите.
След отбелязването на 10-годишнината на IQOS на световния пазар, с представянето на новото устройство IQOS ILUMA i, компанията прави още една важна
стъпка към постигането на дългосрочната си цел – а именно за бъдеще без дим.
IQOS ILUMA i предоставя на всички пълнолетни потребители, които иначе биха продължили да пушат, възможност за персонализация и адаптиране на употребата спрямо собствените предпочитания. Новият модел притежава нови функции с тъчскрийн на устройството, които позволяват бързо и лесно да виждат, проследяват и променят своето потребление.
Новата серия IQOS ILUMA i се пуска в трите модела устройства - IQOS ILUMA i PRIME, IQOS ILUMA i и
IQOS ILUMA i One с различни цветове и аксесоари.
----------------------
Лидл България дава старт на тазгодишното издание на своята традиционна инициатива – фермерските пазари, с които продължава да подкрепя малките местни производители и да осигурява достъп на клиентите до повече и по-разнообразни качествени български продукти. В рамките на тази година веригата ще организира 15 фермерски пазара – символично число по повод 15-годишнината на Lidl в България.
Десет фермерски пазара ще се проведат в столицата, включително на три нови локации от вече познатите и чакани, а още пет издания са планирани по Черноморието. Първото събитие ще се състои в София в края на месец април, като всяко следващо обещава още по-богат избор от фермерски и занаятчийски продукти с доказан произход и автентичен вкус.
За да направи участието във фермерските пазари още по-достъпно за нови производители, Lidl въвежда QR код за записване. Той ще бъде поставен на видни места пред и в магазините. QR кодът води към онлайн форма, чрез която заинтересованите фермери могат лесно да заявят желание за участие.
През миналата година инициативата в подкрепа на родното производство отбеляза сериозен ръст. 211 български фермери взеха участие, което е увеличение с близо 30% спрямо предходната година. Производители от 119 населени места представиха своята продукция, а 51 от тях се включиха за първи път.
Tweet |
|