АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:JYSK, Generali
Скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и бъдещите си планове за развитие в страната.
Колекцията градински мебели лято 2024 внушава усещането за хармонично сливане с цветовете и формите на природата. Този унисон се усеща и при избора на тъкани, и при водещите декоративни елементи (въжета и флорални мотиви), но най-вече в изчистения и функционален скандинавски дизайн.
Водещите серии за сезона пролет/лято 2024 са EASE и ENCIRCLE, които се отличават с натурални цветове и материали. Комбинацията от райета и цветя придават усещането за традиционно скандинавско лято. Новите колекции събират на едно място всички любими съставки на JYSK по един по-модерен и отличим начин. Още по-изчистени, красиви повърхности, нови линии и природни графични елементи са основните елементи за предстоящия сезон, представени в две водещи гами природни цветове.
“В продължение на няколко години JYSK продава продукти с рециклирани материали, сертифицирани съгласно Global Recycled Standard (GRS), а сега вече и JYSK е сертифицирана като компания. Днес е много по-лесно за изпълняваме желанието си за опазване на природата, защото вече е съвсем очаквано да изискваме GRS. ”, каза Ралука Даскалу, Мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.
В JYSK България изградихме и надградихме соларния парк в ДЦБ. Към момента 20% от годишната консумация на електричество в ДЦБ се покрива от соларния ни парк. От януари миналата година до сега са произведени 537 MWH; 377 t. co2 са спестени; 550 KW.
JYSK България изпълнява стратегията на вергиата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас, като от началото на 2024 г. до сега вече бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да се отворят още 2 нови магазина. Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018 г.
На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.
За 2024 г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най-продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора. От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.
-----------------------
Група Generali представи финансовите си резултати за първото тримесечие на 2024 г. През изминалата три месеца оперативният резултат достига до 1,898 милиона евро (+5.5%), благодарение на всички сегменти.
Размерът на брутните записани премии нараства с 21.4% до 26,4 милиона евро благодарение на положителното представяне, както в Общото застраховане, така и в Животозастраховането.
Резултатите потвърждават, че благодарение на диверсифицирания модел на застраховане и управление на активи и стабилната капиталова позиция, Групата потвърждава изключително стабилната си позиция на платежоспособност, дължаща се на органичното генериране на капитал.
Tweet |
|