EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми:JYSK, Загорка АД

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:JYSK, Загорка АД

mail10:25 | 29.05.2023прегледи 1254 коментарикоментари 0


Скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и двете дизайн тенденции за 2023. Те са RELEASE и BELONGING, както подсказват и имената им, също носят своя корен в хармоничния баланс на природата.

Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата година?

Компанията обяви и откриването на поне още 6 обекта у нас до края на следващата финансова година и обновяването на още 5 от настоящите, като част от постепенното обновяване на всички обекти на веригата, открити преди 2018 г.

Фокусът през лятото ще е обновяването на 4 от по-старите магазини на веригата и преобразяването им в най-новата концепция на JYSK, Store 3.0. Първото откриване на подобен обект в България ще е на 1 юни, когато JYSK България ще отвори отново магазина си в Пазарджик, изцяло преобразен в новата концепция.

Резултатите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. Трите най-купувани категории за 2023 г. към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци. До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 51 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 700 служителя.

В началото на месец май JYSK въведе в България новата си B2B услуга, ориентирана към компаниите. Новият Business to Business отдел стартира през май и е посветен на корпоративни клиенти, както частни, така и публични компании. Отделът има за цел да улесни закупуването на артикули от JYSK от различни организации, които целят големи обеми или които се нуждаят от специализирана консултация.

“B2B отделът е за юридически лица, на които можем да предложим гъвкавост в доставките, по-големи количества и специализирани консултации. Отделът ще се насочи първо към клиентите в сферата на HoReCa. На следващ етап ще започнем още по-активна работа с различни институции като центрове за възрастни хора, домове за деца, общини, детски градини, училища и болници.”, казва Кристина Станкова, Business to Business Мениджър, JYSK България.

Отново в началото на месец май скандинавската верига JYSK стъпи и на турския пазар, откривайки първите си обекти в два търговски центъра в Истанбул. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, който досега заемаше тази позиция в JYSK България. Служители на JYSK от България и Румъния помогнаха за подготовката на откриването на първия магазин в Турция. Дейностите на JYSK в Турция се координират от мениджърския екип в Румъния и България. Така, от май 2023 г. местната организация се нарича JYSK Румъния, България и Турция.

---------------------

За осма поредна година, ЗАГОРКА АД публикува Доклада си за устойчиво развитие, обобщаващ добрите практики, реализирани от компанията през
2022 г. като част от платформата ѝ за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят”.  Докладът обобщава резултатите, постигнати от компанията в няколко ключови сфери, в които ЗАГОРКА е фокусирала усилията си и създава положителна промяна – околна среда, социална отговорност и отговорна консумация.

Околна среда

В стремежа си да върви по пътя към нулеви въглеродни емисии до 2030 г. в производство, през 2022 г. ЗАГОРКА намалява СО 2 до 30% спрямо 2018 г., а 6% от
енергията за нуждите на производството идва от възобновяеми източници чрез соларния парк в пивоварната, който от миналата година работи с пълния си
капацитет.

Ефективно използване на водните ресурси е друга сфера, в която ЗАГОРКА се стреми да постигне оптимални резултати. През 2022 г. потреблението
на вода в производство е достигнало до 2.87 хл/хл, което е намаление от 24% спрямо 2018 г.

Също така, за да насърчи кръговия модел в операциите си ЗАГОРКА има сключен договор с компания за третирането на т. нар. мая, остатъчен продукт от
пивоваренето, която е източник на храна за животни или биологична основа за органични торове.

ЗАГОРКА използва и биогаз като възобновяем енергиен източник, който се извлича от отпадъчните води на пречиствателната станция в пивоварната на компанията. Компанията на 100% употребява повторно и рециклира отпадъците, което означава нулеви отпадъци депонирани на сметища.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg