EUR 1.9558
USD 1.7937
CHF 2.0785
GBP 2.3266
CNY 2.5281
you tube
mobile version

Фирми:JYSK, Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:JYSK, Лидл

mail13:15 | 28.11.2022прегледи 1130 коментарикоментари 0


"Юск - България" постигна най-добрите си резултати досега с оборот от 504,8 млн. лв. и печалба от 18,6 млн. лв.  Това е увеличение съответно с 31 на сто и 141 на сто в сравнение с предходната финансова година, съобщават от компанията.

"Последната финансова година отново беше много трудна, но всички в "Юск" могат да се гордеят със страхотните резултати, които постигнахме в България. Марката JYSK вече е добре позната в страната, клиентите знаят, че винаги могат да намерят отлична оферта в JYSK, и оценяват скандинавския дизайн. Всички колеги, които работят в магазините, дистрибуционните центрове и офисите, допринесоха за нашия непрекъснат успех", казва Алекс Брату, кънтри менджър за Румъния, България и Турция.

През текущата финансова година, която приключва през август 2023 г., "Юск" планира да открие 6 нови магазина в България и да обнови 7 магазина. 

"Въпреки че онлайн продажбите нарастват всяка година, хората искат да посещават физическите магазини, да се вдъхновяват там или да искат съвет от нашите служители. Имаме магазини в повечето важни градове и продължаваме да откриваме нови, за да сме близо до клиентите. Въпреки настоящата икономическа и политическа несигурност решихме да продължим да инвестираме в нови магазини, но и да модернизираме тези, които са открити преди 2018 г. Искаме клиентите ни да имат едно и също изживяване, независимо кой магазин посещават", казва Алекс Брату.

През пролетта на 2023 г. "Юск" ще посрещне клиентите си и в нова страна за първи път от четири години насам, когато веригата ще отвори първите си магазини в Турция. Дистрибуционният център в Божурище, София, ще доставя стоките до новите магазини в Турция. С това държавите, обслужвани от центъра в Божурище, ще станат общо 12 държави. 

Компания "Юск" управлява общо над 3200 магазина в 48 държави с общ оборот от 4,87 милиарда евро и печалба от 612 милиона евро, пише в съобщението.

-----------------------------

Традиционният фермерски пазар на Lidl, с който веригата подкрепя малките и средни регионални производители, се проведе този уикенд. Бяха представени хлебни, месни и млечни изделия, вина, билкови тинктури, мед, сладка и др.

В пазара се включват двама нови участника – плодови ликьори „2 Лета“ и земеделският производител Любомир Венев, който ще представи любими сезонни вкусове като печена тиква с мед, орехи и сушени плодове. Посетителите ще могат да се насладят на изцяло натуралните крафт ликьори от череша и малина на „2 Лета“. Те са произведени с технология, която гарантира запазването на ароматите и вкусовите нюанси на плодовете и извличането им по естествен начин. Ликьорите са чудесно предложение за ценителите на изтънчени питиета, с които ще могат да приготвят домашни коктейли със свеж летен аромат или сгряващи топли напитки, като горещ шоколад с вкус на плодове.

Представени бяха и вината от семейната изба на Бисер Кьосев от с. Левуново, популярна с подбраните си сортове, сред които е Широка мелнишка лоза. Като перфектно допълнение на селекцията вина, производителите от „Рила мес“ предложиха висококачествени сурово-сушени и варено-пушени продукти. „Софийска гъба“ се включва в пазара с различни видове култивирани гъби кладница. Те са богати на витамините B6 и D, съдържат фибри, калий и фолиева киселина, както и антиоксиданти, които намаляват възпаленията в тялото.

И този уикенд пекарната „Фурнъ“ отново ще зарадва всички посетители с прясно изпечен хляб и вкусни сладки изкушения.

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg