АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:JYSK,Wizz Air
13:15 | 02.12.2024 286 коментари 0
За финансовата 2023/2024 година JYSK постигна резултат за EBIT от 34,6
млн. лв. и оборот от 598 млн. лв. Резултатите включват дейността на
магазините на JYSK в България и Дистрибуционения център в Божурище.
Световният търговец на дребно на домашно обзавеждане също инвестира в
намаляване на вече конкурентните си цени през финансовата 2023-2024
година. Резултатите обхващат една година, от 1 септември 2023 г. до 31
август 2024 г.
въпреки че инфлацията намаля, потребителите все още изпитваха нужда да
приоритизират разходите си. JYSK продължи да бъде първият избор на клиентите за
продукти за дома и обзавеждане, а конкурентните цени на JYSK за качествени
продукти привличат клиентите в 55-те магазина в страната. През 24-та финансова година EBIT се увеличава с 14,1% до 34,6 млн. лв., а оборотът
намалява с 0,5% до 598 млн. лв.
Инвестираме в растеж и устойчивост
През 24-та финансова година JYSK отвори 4 нови магазина в България- Карлово,
Елин Пелин, Равда и Велинград, и обнови 4 по-стари магазина, които бяха
модернизирани до най-новата концепция Store 3.0.
През последната финансова година JYSK изчисли своите емисии на парникови газове
и постави нови цели, за да отговори на изискванията на международно признатата
инициатива Science Based Targets в съответствие с Парижкото споразумение.
JYSK се стреми да намали емисиите в собствените си операции с 50,4% до 2032 г. и
цели 72,5% от доставчиците да разполагат с цели за емисиите си, одобрени от SBTi,
преди края на финансова година 2028.
Очаква се световният пазар на дребно да остане непредсказуем и притиснат от
високите оперативни разходи след няколко години с висока инфлация. Очаква се
сегашното ниско доверие на потребителите да се увеличи леко. През пролетта на 2025 г. JYSK ще отвори първите си магазини извън Европа в
Казабланка, Мароко. Финансовата 2023/24 година в цифри (магазини и дистрибуционен център
Божурище):
• Оборот 24-та финансова година: 598 млн.лв.
• Увеличение на оборота: -0.5%
• EBIT 24-та финансова година: 34.6 млн.лв.
• Увеличение на EBIT спямо 23-та финансова година: 14.1%
• Брой служители: 769
• Брой нови магазини: 4
• Брой модернизирани магазини: 4 ----------------------- ------------------ Wizz Air представя четири нови маршрута от Варна през 2025 г., затвърждавайки лидерската си позиция в България • Нов маршрут до Абу Даби ще стартира от март 2025 г.
• Три възобновени маршрута и увеличен брой полети по пет съществуващи маршрута
• Над 400,000 допълнителни места в продажба за 2025 г. Wizz Air обяви добавянето на четири нови маршрута от Варна за летния сезон 2025 г. От 31 март 2025 г. стартира нови полети до Абу Даби, които ще се изпълняват три пъти седмично. Освен това авиокомпанията възобновява полетите си до Франкфурт-Хан и Нюрнберг (Германия), както и до Тел Авив (Израел). Wizz Air също така увеличава броя на полетите си по пет съществуващи популярни маршрута от Варна. Тази експанзия става възможна благодарение на добавянето на още един самолет Airbus, с което броят на базираните във Варна самолети през лятото на 2025 г. ще достигне два. Тези непрекъснати инвестиции демонстрират ангажимента на Wizz Air към българския пазар и целят да подобрят значително свързаността на Варна с дестинации в Европа и извън нея. Билетите вече са в продажба на wizzair.com и в официалното приложение на WIZZ на цени от 50.99 лева**.
Варна е от ключово значение за Wizz Air, и авиокомпанията с удоволствие възстановява и разширява капацитета си в региона, добавяйки над 400,000 места през 2025 г., което представлява ръст от 90% спрямо 2024 г. С това разширение Wizz Air увеличава пазарния си дял в България до 26%, затвърждавайки лидерската си позиция на пазара.
Новият маршрут до Абу Даби ще се изпълнява три пъти седмично. Полетите до Франкфурт-Хан и Нюрнберг ще се обслужват с три полета седмично всеки, а до Тел Авив ще има четири полета седмично. Разширеният капацитет ще подобри свързаността, като увеличи честотата на полетите до Берлин, Дортмунд, Меминген, Хамбург (Германия) и Брюксел Шарлероа (Белгия). Тези нови и разширени маршрути подчертават ангажимента на Wizz Air да отговори на нарастващите нужди на пътуващите от Варна, предоставяйки им повече възможности и гъвкавост както за туристически, така и за бизнес пътувания.
От началото на своята дейност в България през 2005 г., Wizz Air последователно увеличава инвестициите си в страната, признавайки България като ключов пазар за авиокомпанията. Днес Wizz Air управлява разнообразна мрежа от 50 маршрута с ниски цени от четири летища в България, свързвайки пътниците с над 40 дестинации в 18 страни. През тези 19 години на непрекъснат растеж авиокомпанията създаде две оперативни бази в страната – в София и Варна, като нае над 300 членове на екипажа в България и индиректно подкрепи над 20,000 местни работни места в свързани индустрии.
Роланд Тишнер, управляващ директор на Wizz Air Hungary, коментира: „С радост обявяваме добавянето на още един самолет към базата ни във Варна, което затвърждава водещата ни позиция на пазара и увеличава пазарния ни дял до 32%. Новият маршрут до Абу Даби, възобновените полети с Тел Авив, Франкфурт-Хан и Нюрнберг, както и увеличен брой полети до пет популярни европейски дестинации, осигуряват над 400,000 допълнителни места годишно за пътници, пътуващи до и от Варна, отбелязвайки значителен ръст от 90% на капацитета. Това подчертава нашия ангажимент към българския пазар, докато продължаваме да разширяваме операциите си в посока към нашата визия за „WIZZ 500“.
От първия си полет от София до Будапеща през 2005 г. Wizz Air е превозила близо 30 милиона пътници до и от България, превръщайки се в предпочитан избор за достъпни и удобни пътувания. Като част от ангажимента си към устойчивото развитие, авиокомпанията продължава да оперира с един от най-модерните и гориво-ефективни флотилии в индустрията, което затвърждава позицията ѝ на отговорен лидер.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg