EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми:Wizz Air, Кауфланд, Ryanair

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Wizz Air, Кауфланд, Ryanair

mail17:05 | 24.07.2024прегледи 694 коментарикоментари 0


„Уиз Еър“ (Wizz Air) е превозила 20 млн. пътници от и до Летище София, съобщиха от авиокомпанията на церемония на столичния аеропорт. Двадесетмилионният пасажер, пристигнал с полет Милано Бергамо – София, бе посрещнат от Саша Вислаус, мениджър „Корпоративни комуникации“ в „Уиз Еър“ и директорът „Маркетинг и бизнес развитие“ на българското летище Димитър Биков. 

Петя Минкова, която се оказа печелившият пътник, получи за награда ваучер на определена стойност, която може да използва в следващо свое пътуване. 

Представителите на авиокомпанията и столичното летище отбелязаха успешното партньорство. От „Уиз Еър“ анонсираха и предстоящо пускане на нова своя въздушна линия от френския град Лион до София. Билетите за нея вече са в продажба. 

Във връзка с глобалния срив на IT sсистеми „Уиз Еър“ съобщи по-рано днес за временно недостъпни услуги в уебсайта и мобилното приложение на авиокомпанията. Те отправиха съвет към пътниците да пристигат на летището поне три часа преди полета.

-----------------------

"Райънеър" (Ryanair) е отчел спад от 46 на сто на печалбата след облагане с данъци за тримесечието от април до юни спрямо същия период на миналата година и тя е под прогнозите на анализаторите, предаде Ройтерс. Нискотарифният превозвач предупреди, че цените на самолетните билети за ключовите летни месеци ще са "съществено по-ниски" от миналата година. 

Печалбата на "Райънеър" след облагане с данъци за трите месеца до края на юни - първото тримесечие от финансовата година на авиокомпанията, е била 360 милиона евро и е доста под прогнозираните 538 милиона евро в анкета сред анализатори. 

Средните тарифи на пътник са се понижили с 15 на сто през тримесечието спрямо предходната година, заяви в комюнике главният изпълнителен директор Майкъл О‘Лиъри.

"Въпреки че търсенето през второто тримесечие е силно, ценообразуването остава по-меко от очакваното и очакваме цените през второто тримесечие да са по-ниски, отколкото миналото лято", заяви О‘Лиъри, имайки предвид тримесечието от юли до септември, когато "Райънеър" трупа по-голямата част от печалбата си. 

Той отбеляза, че все още е твърде рано да прогнозира печалбата за цялата финансова година, която приключва на 31 март.

Акциите на ирландския авиопревозвач, лидер по брой пътници в Европа, вече са се понижили с 24 на сто от пика на 8 април,  което в голяма степен се дължи на по-ниските цени.  

----------------

 

В сезона на пресните плодове и зеленчуци Kaufland България доставя българските плодове и зеленчуци от полето до регала за по-малко от 24 часа. Само за тази година ще се изкупи родна продукция на стойност 85 млн. лв., а за последните 5 години сумата е близо 400 млн. лв.

През летния сезон (юли-септември) асортиментът от родни продукти тук достига до 80%.

За да повиши целево дела на българските плодове и зеленчуци в магазинната си мрежа, през 2019 г. Kaufland стартира програма за Договорно изкупуване на земеделска продукция. Само за 2023 г. продадените в магазинната мрежа плодове и зеленчуци по тази програма са над 25 000 000 бр./кг на стойност от 39 млн. лева.

Договорите за производство осигуряват дългосрочно изкупуване на продукцията, помагат на производителите да планират сезона си и да разчитат на траен
ангажимент от страна на Kaufland за изкупуване на планираното производство. През 2024 г. веригата е сключила договори с 30 земеделски производители от цялата страна за предоставяне на над 81 вида плодове и зеленчуци


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg