АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:Алианц, Хайнекен
Алианц Груп отбелязва 2018 г. като успешна, постигайки заложените цели във всички сегменти на бизнеса и поддържайки висок капитал. Оперативната печалба на компанията възлиза на 11.5 млрд. евро, което е най-високата стойност, отчитана някога в историята на Алианц. Постиженията по „Renewal“ стратегията стоят в основата на доброто представяне на финансовата институция.Обемът на Heineken ® нарасна със 7.7%, неговото най-силно представяне за повече от десетилетие насам.
----------------------
Десет пазара към момента продават над 1 млн. хектолитра Heineken®. Брандът се радва на стабилен ръст също и на територията на европейските пазари, както благодарение на оригиналното пиво, така и на безалкохолното, което е достъпен в над 38 пазара, 22 от които стартират продажбите на продуктите през изминалата година, а през 2019 г. се планира по-нататъшно разширяване на пазара. Двуцифрено нараства и международното портфолио от марки на компанията. Количествата на нискоалкохолното и безалкохолното портфолио бележат среден едноцифрен ръст, осигурявайки 13.1 милиона хектолитра за 2018 г., при 12.5 милиона за 2017 г. Крафт портфолиото нараства едноцифрено. Между ключовите иновации, лансирани от пивоварната през 2018 г., бешe драфт системата Blade, представена в края на 2017 г. През 2019 г. очакванията на корпорацията,, в условията на продължаваща икономическа динамика, са за още по-висок ръст на обеми, цени и премиумизация. Предвижда се среден едноцифрен ръст в производствените и логистични разходи за хектолитър бира на органична база, както и продължаващо оптимизиране на разходите и инициативите за продуктивност.
Tweet |
|