АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Фирми:Била, Кауфланд, Нестле
Kaufland предлага пилотно на българския пазар първите текстилни изделия за дома, изработени по революционен метод с 0% вода. Иновацията е дело на българската семейна компания „Аглика“ и представлява багрене на постелъчно бельо и хавлиени изделия по технологията Watersave, без използването на нито литър вода. Методът е потвърден като технология във фабриката на „Аглика“ в гр. Твърдица в края на 2019 г.
Гаранция за качеството на успешно багрените без вода текстилни изделия на „Аглика“ гарантира водещата швейцарска компания „Текстил колор“. Специалистите и технолозите от „Аглика“ и „Текстил колор“ разработват заедно иновативно багрило, което се нанася без вода и въздейства върху специално подготвена конструкция, или сплитка, на тъканта. Тя се отличава със структура, която усвоява по различен начин багрилата, и е специално създадена за „сухия“ метод на производство.
Какво на практика означава това за околната среда: представете си, че за багренето на само 160 кг. текстил се използва 50 л. вода на кг. плат, т.е. 8000 л. вода се спестяват при багренето на 300 бр. кърпи за баня. По този начин с всяка покупка потребителите ще допринасят за опазването на водния ресурс на страната.
--------------------------
BILLA обявява старт на кампанията по обновяване на своята BILLA Card. Освен с различен дизайн, тя ще зарадва потребителите и с много нови персонализирани възможности и предимства. Най-важното предимство на обновената BILLA Card е нейното дигитализиране – нов, модерен и интересен начин за ползване, достъпен чрез сваляне на безплатно мобилно приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент ще получава специални оферти на любими продукти, направени лично за него, под формата на персонални ваучери.
Новата карта за лоялност прави още една крачка към по-близки отношения с потребителите. С нея, всеки клиент получава 10% отстъпка за рождения си ден и може да я използва еднократно в периода 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Досегашните предложения – отстъпки на любими марки и продуктови категории, всеки петък и събота, се запазват. В допълнение, BILLA предлага и над 1000 продукта с трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина.
Новата BILLA Card може да бъде получена в дигитален формат - чрез регистрация в мобилното приложение BILLA App и под формата на стандартна карта пластика - във всеки магазин BILLA в страната. Улеснен е и процесът по регистриране в програмата за любителите на физически карти, като на тяхно разположение в магазините са инсталирани терминали на самообслужване.
Настоящите карти за лоялност на BILLA ще бъдат валидни до 10.03.2021 г. Предвид това, от веригата съветват всички желаещи да се сдобият с новата карта, да побързат да го направят преди изтичането на валидността на старата им карта. Считано от днес, 10 септември, до изтичането на периода, те ще предоставят доскорошните по-ограничени предимства. По този начин, търговската верига цели да стимулира своите клиенти да бъдат в крак с най-актуалните възможности, които предлага, и да се възползват от тях в максимална степен.
-----------------
Нестле пусна на швейцарския пазар алтернатива на риба тон, която е произведена от шест растителни съставки и е богата на хранителни грахови протеини - един от най-екологичните източници на растителна основа. Продуктът съдържа всички незаменими аминокиселини и е без изкуствени оцветители или консерванти. Това е първата стъпка на компанията на растящия пазар на алтернативи на морски дарове на растителна основа.
Tweet |
|