EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми:Лидл, Кауфланд - инвестиции

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Лидл, Кауфланд - инвестиции

mail07:05 | 12.07.2024прегледи 775 коментарикоментари 0


Пет са най-продаваните нехранителни марки на Lidl в Европа, сертифицирани от водещата световна компания за пазарни анализи Euromonitor International. Проучването, проведено през март 2023 г. на база на продажната цена на дребно в различни сегменти, отличи Silvercrest за най-продавана марка за малки домакински уреди, Lupilu за най-продаваната марка за детски дрехи, Livarno home за най-продаваната марка за домашен текстил и Esmara е най-продаваната марка за дамски дънки.

Пo-рано, през май, Euromonitor International определи и Parkside за най-продаваната марка за инструменти в категорията “Направи си сам”. Така с новите четири марки на веригата, отличията стават общо пет. 

Silvercrest е серията от продукти на Lidl за кухнята и банята. Домакинските уреди на марката са лесни за ползване и с висока производителност. Те съчетават новите технологии и впечатляват с многобройните си възможности и модерен дизайн.

Светът на Livarno home предлага продукти за градински декорации, които издържат на различни атмосферни условия, както и обзавеждане за баня, за което влагата не е проблем. За производството на различните видове домашни аксесоари, шкафове и текстил се използват висококачествени и устойчиви материали, които впечатляват с функционалност, атрактивен дизайни и отлично съотношение качество-цена.

Lupilu и Esmara са собствените марки на Lidl съответно за детски дрехи и дамска мода. 

-----------------------

Близо 7 млн. лв. е общата инвестиция на Kaufland България в обновяването на два свои хипермаркета в градовете Добрич и Русе. В основата на модернизациите са внедряването на технологични иновации и решенията, насочени към подобряване на цялостното клиентско преживяване и намаляване на екологичното въздействие на компанията. 

Модернизирането на търговските зони включва цялостна реорганизация на магазинното пространство съобразно с най-актуалните международни стандарти. Новото разпределение на стоките улеснява клиентите по време на пазаруването, намалява времето за пазар и подобрява цялостното клиентско преживяване, както и прави възможно увеличаването на броя на артикулите средно с около 2000 бр. за магазин. За удобство на клиентите в хипермаркета в Добрич са поставени 8 броя каси на самообслужване, каквито в  Русе бяха инсталирани още миналата година като част от процеса на компанията за поетапното им внедряване във всички магазини.    

Всички хладилни инсталации в двата хипермаркета в Добрич (ул. „Дунав“ 55) и в Русе (бул. "Христо Ботев" 38) са нискоемисионни и работят с хладилен агент, който е почти 4000 пъти по-щадящ околната среда от стария. Новото оборудване предлага значително подобрение в съхранението на стоки и опазването на околната среда.

Хладилните инсталации са близо 60% по-енергийно ефективни в сравнение с предходните, което води до спестяване на около 500 000 kWh електроенергия годишно на хипермаркет. Внедрените подобрения спомагат и за намаляване на въглеродните емисии – чрез иновацията ще бъдат спестени годишно около 250 тона въглеродни емисии, което е сравнимо с отделените емисии от 100 автомобила на годишна база във всеки от двата града.

Освен с изцяло подобрена енергийна ефективност, обновяването на хипермаркетите обхваща и зоната с наематели, като продължение на процеса по утвърждаване на One Stop Shopping концепцията на компанията и предлагането на допълнителни стоки и услуги. Заради големия интерес към вкусните предложения на Aladin Foods в Русе, те вече ще се помещават на по-голяма площ. Това важи и за обекта на телекомуникационния оператор Vivacom, който също ще е на по-голяма площ до входа на магазина.

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg