EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Фирми:Тайните на Лактима, Mastercard с робот

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Тайните на Лактима, Mastercard с робот

mail15:05 | 03.11.2016прегледи 1562 коментарикоментари 0


Компанията Лактима Балкан започва кампания за публичност за това какви са характеристиките и изискванията към пълноценните млечни продукти. Инициативите целят да повишат информираността на потребителите, което ще бъде от полза на всички компании в бранша. В рамките на кампанията Лактима Балкан ще дава публичност на известни или по-малко известни факти за млякото, които да бъдат от полза за хората. Компанията ще даде възможност на водещи специалисти и на потребители да споделят своите мнения и така да повишат информираността за това какви са качествата на добрия млечен продукт.

От Лактима Балкан добавят, че производството на пълноценни храни е и новото средство в конкурентната борба в бранша, от което в крайна сметка ще спечелят всички български потребители.

Лактима Балкан е българска компания, специализирана в производството на мляко и млечнокисели продукти, като сред най-известните е айрян „Балкан”. Базирана е във Велико Търново и стартира модерното си развитие през 1996 г., но е приемник на създадения още през 1957 г. млекозавод в града.

****************

Mastercard обяви на събитието Money 20/20 плановете си да стартира платформа-робот с изкуствен интелект (бот), която позволява на потребителите да осъществяват трансакции, да управляват финансите си и да пазаруват посредством платформи за мигновени съобщения. Според изследователската компания Гартнър, почти 2 млрд. щ. д. от онлайн продажби до края на 2016 г. ще се генерират само чрез мобилни цифрови асистенти.1 Mastercard ще разработи ботове за своите партньори – както търговци, така и банки, които ще използват интерфейс за чат, мигновени съобщения и естествен език за комуникация с потребителите. С бота на Mastercard, партньорите ще могат да имат истински диалог с потребителите и да предоставят персонализирана услуга, безпроблемно потребителско изживяване и контекстуални оферти и награди.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg