EUR 1.9558
USD 1.7689
CHF 2.0791
GBP 2.3014
CNY 2.4291
you tube
mobile version

Фирми:„Моят магазин“, Wizz Air, ВУЗФ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:„Моят магазин“, Wizz Air, ВУЗФ

mail11:15 | 08.04.2025прегледи 337 коментарикоментари 0


В село Овощник, Община Казанлък, се откри стотният магазин от франчайз програмата „Моят магазин“. На откриването присъстваха кметът на селото
Дамян Цанев, много местни жители, както мениджър „Продажби“ за „Моят магазин“ на МЕТРО България – Адриан Цанов. На тържественото събитие кметът поздрави семейството-предприемачи Мария и Владимир за смелостта и инициативността им да открият магазин по програмата на МЕТРО. 

Собствениците споделиха, че партньорството им с „Моят Магазин“ играе ключова роля за успешния старт на техния бизнес. Благодарение на програмата те
получават не само достъп до богато разнообразие от стоки и силни собствени марки, но и ценна подкрепа в управлението, маркетинга и развитието на своя магазин.
Откриването на търговския обект в Овощник е част от експанзията на „Моят магазин“ в страната. 

Освен че той е стотен за програмата, заедно с него бяха отворени още пет нови магазина, които допълнително утвърждават успешния модел и подкрепата за местните търговци – в село Стряма, Пловдивска област, квартал „Факултета“, София, село Любен, Силистренско, село Горица, Бургаска област, село Стефан Караджа, Варненско, а в петък се открива обект и в Белоградчик. Следващата седмица започват работа с клиенти нови 7 магазина по франчайз програмата.

Франчайзът „Моят магазин“ предоставя достъп до най-съвременни търговски практики, както и до финансова помощ за модерна визия на търговските обекти и за ефективна
реклама. В края на миналата година се постави началото на регулярна среща на търговците, обединени в общността „Моят магазин“, под мотото „Търговия с човешко лице“, където те обменят опит, а МЕТРО България ги запознава с тенденциите и новостите в традиционната търговия.

При 10 000 магазина, затворени за последните 10 години, тази година за първи път от много време на пазара се наблюдава положителна тенденция. Традиционната
търговия расте по-бързо от модерната с близо 7%. Ролята на програмата „Моят магазин“ е да подаде ръка на търговците по пътя към устойчивото развитие и
конкурентноспособността в този сложен пазар. 

Постига го посредством ценова политика, гарантираща стабилност; продукти на собствени марки, които гарантират съотношението цена/качество; бюджет за реорганизация, ремонт и ребрандиране на обектите; съвети за подредба на магазините; промоционални предложения през цялата година, за да поддържат интереса на потребителите.

Обектите от „Моят магазин“ се намират в 79 населени места в България, където живеят близо 2 700 000 души – както в квартали на големите градове, така и в по-
малки селища. Най-силно присъствие франчайз веригата има в Област Враца (с обекти в 8 населени места), Област Бургас (със 7 населени места), както и в областите
Благоевград и Варна с по 5 населени места. Нейното разширяване ще продължи с бързи темпове, като броят на обектите ще достигне 200 до края на 2025 г., а пазарният
им дял в традиционната търговия у нас се прогнозира да възлезе на не по-малко от 5%. Амбицията на „Моят магазин“ е до края 2027 г. веригата да наброява над 800
обекта в цялата страна.

-----------------------

Wizz Air стартира летния си график, предлагащ възможности за пътуване между България и много дестинации в Европа и извън нея с 47 маршрута от България, които предлагат повече от 2 милиона резервации на ниски тарифи това лято.
Общо през лято 2025 Wizz Air ще изпълнява полети до 15 различни държави, свързвайки България с основни европейски и екзотични дестинации.
26 маршрута от летище София: включително обичани дестинации като Барселона, Ница и Милано
13 маршрута от летище Варна: до интригуващи градове като Абу Даби и Берлин
7 маршрута от летище Бургас: с избор на дестинации за незабравими уикенд преживявания като Будапеща и Виена
1 маршрут от летище Пловдив: до Лондон

--------------------------

В началото на редовния си прием за новата академична година Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) обявява старта на стратегическо сътрудничество с един от най-престижните университети в Европа – Luiss Guido Carli University, базиран в Рим, Италия. Това партньорство предоставя нови перспективи пред студентите на ВУЗФ чрез създаването на Международна комбинирана програма (ICP) – уникална възможност за завършване на интегрирано обучение с придобиване на бакалавърска степен от ВУЗФ и
магистърска степен от италианския университет Luiss.

Програмата предлага иновативен петгодишен образователен път, който включва тригодишно обучение за бакалавърска степен във ВУЗФ, последвано от двегодишно обучение за магистърска степен в Luiss. Това сътрудничество предоставя на студентите възможност да се включат в престижни магистърски програми, като „Data Science and Management“ и „Global Management and Politics“, които са разработени с фокус върху иновативните подходи, глобалната перспектива и практическото приложение на придобитите знания в съвременната икономическа и бизнес среда. 

Международната програма е отворена за студенти, записани в бакалавърските програми на ВУЗФ.
Студентите, които успешно завършат програмата, ще получат дипломи от два международно признати университета – гаранция за високо качество на тяхното образование.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg