АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Форум на рекламата в България
На 23 април 2013 г. ще се проведе седемнадесетото издание на Форума на рекламата, организиран от Българската асоциацията на комуникационните агенции (БАКА). Форумът включва най-доброто от семинарната програма на Cannes Lions 2012, представяне на победителите от фестивала и тенденции в развитието на рекламата в България.
Фокус в програмата са три от най-забележителните лекции от Кан, които ще бъдат прожектирани ексклузивно за участниците във Форума. Алан де Бутон, един от популярните съвременни философи, писател и предприемач, търси нови източници за вдъхновение в живота около нас и в самите нас. Сър Джон Хегарти (съосновател и глобален творчески директор на BBH) и Дан Уейдън (съосновател и глобален творчески директор на Wieden+Kennedy), които застанаха заедно на сцената в Кан, говорят за творчеството и научените уроци, за своето вдъхновение в хаоса около тях. А писателят Адам Морган представя десет начина как да се разкаже история, която да предизвика лидерите на пазара.Творчески партньор на събитието е Publicis Sofia, които разработиха концепцията за комуникацията. “Творческата идея интерпретира целта на Форума тази година: да компресира информацията от 7-те дни в Кан в един-единствен, наситен с прозрения за развитие на бранша ден”, коментира Дарина Иванова, Мениджър на Publicis Sofia. “Всички специалисти са поканени да си сверят часовниците с най-доброто от фестивала миналата година”.
Форум на рекламатаСъбитието се провежда от 1996 година. В дългогодишната си история е събирало редица български и международни специалисти от комуникационната индустрия. Форумът на рекламата дава на участниците възможността да обменят опит и да дискутират горещи теми за развитието на рекламните тенденции, взаимоотношенията между агенции, клиенти и медии.
Tweet |
|